Sannemann88

Bryllupsnegle..

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uhhh negle..

Til mit bryllup skal jeg bare ha' fine neutrale lange negle ala dette

post-66515-0-68963300-1370768395_thumb.j

Men ellers kunne jeg også godt overveje noget i denne stil, da jeg synes de er mega lækre, og mandelformet negle er lidt lettere at have på, så at sige :cheerleader3:

post-66515-0-87325000-1370768559_thumb.j

Redigeret af KBS
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke til kunstige eller mega-lange negle.

Temaet til vores bryllup er ikke prinsesse, men "vi har kun det sjov vi selv laver".

Mine negle bliver selvfølgelig pæne og velplejede, men med hensyn til lakken, skal alle ti fingre bruges :tunge:

Jeg skal giftes med Claes d. 30.8.14. Det vil sige, at neglelakken bliver: C L A E S 3 0 8 1 4. (Jeg har ikke noget foto.)

Jeg er selv glad for idéen, da den er både unik, sjov og personlig - præcis som vores store dag.

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at skulle have noget i den her stil, men mangler lige at finde en god negle-dame i Aarhus :)

Ihh de er super fine :) Men dem vil jeg tror du god kan lave selv! Jeg vil straks give mig i kast med et forsøg sener idag ;o)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker noget ala det her.. Sådan så mine negle ud aller første gang jeg fik dem lavet af en af vores venner, og kunne godt være en favorit til bryllupsdagen :)

post-62448-0-99377100-1370847084_thumb.j

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at skulle have noget i den her stil, men mangler lige at finde en god negle-dame i Aarhus :)

Jeg kan i hvert fald anbefale Jane i Århus :-) Hun er SUPER dygtig!

Www.mejane.dk

Fedt... Vil prøve at kigge forbi næste gang jeg er dernede :)

Ihh de er super fine :) Men dem vil jeg tror du god kan lave selv! Jeg vil straks give mig i kast med et forsøg sener idag ;o)

Jeg er bare en kæmpe-hat til at lægge neglelak :td: , så jeg bliver nok nødt til at finde nogen som kan gøre det for mig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine negle.. Kan se min glimmer ikke er så grovkornet som den på dit billedet, men det kan der gøres noget ved! :) Har lavet det med Gellack, så det holder rigtig godt. Hvis det "bare" er sådan noget du vil have, på din dag, kan jeg da godt hjælpe dig - bor i viby.

post-66515-0-93465600-1370957743_thumb.j

0

Del dette indlæg

Mine negle.. Kan se min glimmer ikke er så grovkornet som den på dit billedet, men det kan der gøres noget ved! :) Har lavet det med Gellack, så det holder rigtig godt. Hvis det "bare" er sådan noget du vil have, på din dag, kan jeg da godt hjælpe dig - bor i viby.

attachicon.gifegnenegle.jpeg

Wauw, det er præcis sådan nogle negle jeg gerne vil have :heart:

Det vil være super lækkert hvis du gad hjælpe... Du får nok lige en besked når jeg har overstået mine eksaminer og der er overskud til andet end bøger :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

jeg følger lige med her :happy:

jeg overvejer nemlig selv at få lavet negle til vores bryllup, men jeg har aldrig fået lavet negle før.....

hvor lang tid før kan man få dem lavet 2 eller 3 dage før brylluppet er det for tidligt ?

Held og lykke med jeres Bryllup

0

Del dette indlæg

Hejsa

jeg følger lige med her :happy:

jeg overvejer nemlig selv at få lavet negle til vores bryllup, men jeg har aldrig fået lavet negle før.....

hvor lang tid før kan man få dem lavet 2 eller 3 dage før brylluppet er det for tidligt ?

Held og lykke med jeres Bryllup

Normalt vil 2-3 dage før være fint ja, men har du aldrig haft negle på, ville jeg nok få lavet dem en måneds tid i forvejen, også få dem fyldt op 2-3 dage før. Det kræver lidt tilvænning at have negle på, og de første dage som "begynder" tør man knap tage fat i noget osv :happy:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha jeg har forelsket mig i disse. Men er bange for det bliver for meget så jeg regner med ar jeg bare skal have masser af sten på tipperne :)

Det er flotte, men godt nok vilde! - Det plejer normalt ikke at holde mig tilbage men lige den dag må de der være lidt mere neutrale , men stadig flotte :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer