Guest nille-pigen

Vi var hos præsten igår...

7 indlæg i dette emne

Hejsa!

Min kæreste og jeg var nede og snakke med præsten igår, og hun var bare SÅ sød. Vi gennemgik alle bryllupsritualerne, fik valgt salmer og fik snakket lidt om os selv (da hun gerne vil holde en personlig tale for os). Da vi gennemgik selve tilspørgslen (der hvor man skal svare ja) blev min kæreste bare så overvældet af sine følelser og begyndte at græde. Det var bare rørende :) .

Da vi gik derfra havde vi det bare SÅ godt begge to. Nu ved vi hvordan det i kirken kommer til at foregå, og det fjerner altså en del af nervøsiteten.

Nu glæder vi os begge som to små børn til den store dag. Det første min kæreste gjorde da vi kom hjem fra præsten, var at finde alle mine bryllupsblade frem, og så læste han dem allesammen igennem ned til mindste detalje :) . Skal lige siges at han er en ret følsom fyr i forvejen, så han bliver sikkert som kronprins Frederik, når jeg går ned ad kirkegulvet.

Nå, men det var vist nok for denne gang. Ville bare lige dele vores gode kirke/præsteoplevelser med jer :( .

Kram fra en meget spændt og glad

Nille-pige :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh - jeg får helt kuldegysninger !!!! Hvor er det bare dejligt med en mand, der tør og kan vise følelser !!

Min "tilkommende" er også meget følsom, så vi bliver nok til Tude-Marie og Tude-Åge på den store dag !!!

I skal da giftes i Herfølge Kirke - skal I ikke ?? Hedder præsten Christina ??? Grunden til jeg spørger er, at min mor arbejder i Herfølge Kirke (skal dog ikke på arbejde den dag I skal giftes !!!) Og min mor har altid snakket så godt om Christina !!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Uhh - jeg får helt kuldegysninger !!!! Hvor er det bare dejligt med en mand, der tør og kan vise følelser !!

Min "tilkommende" er også meget følsom, så vi bliver nok til Tude-Marie og Tude-Åge på den store dag !!!

I skal da giftes i Herfølge Kirke - skal I ikke ?? Hedder præsten Christina ??? Grunden til jeg spørger er, at min mor arbejder i Herfølge Kirke (skal dog ikke på arbejde den dag I skal giftes !!!) Og min mor har altid snakket så godt om Christina !!

Knus fra Redhead

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Redhead!

Ja det er Christina der skal vie os. Og hun er bare SÅ sød, venlig og interesseret i sine brudepar. Er bare så glad for at det er hende der skal stå for ceremonien den dag :-).

Knus Nille-pigen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille

Bliver lige nødt til at høre - hvad tid skal I giftes ??? Ville meget gerne komme til glo-bryllup (hvis det er i orden med dig !!), men det kommer an på, hvilket tidspunkt I skal giftes på !! Jeg skal nemlig til globryllup i Hårlev kirke kl. 15 !!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Det er bare så fedt, når man føler en god kontakt med præsten...

Vi kender vores præst i forvejen. Min kæreste er spejderleder i den kirke vi skal vies i, men præsten er en gammel spejderkammerat, vi har lånt udefra.. Det glæder jeg mig meget til!!

Min kæreste er også meget følsom ( dejlig egenskab ), så jeg er også spændt på, om han kan holde til det... Da kronprinsen blev gift, sad vi nogle venner herhjemme og så det, og da Frederik græd i kirken og alle os tøser tudede med, sad drengene ( med min kæreste i spidsen! ) og råbte "tudeprins" (typisk mænd - de har sikkert alle været bevægede, men ikke turdet vise det i mandligt selskab...). Bare vent til det bliver ham selv...

Siden er det lidt blevet en (hyggelig) kamp om, hvem af os, der tuder sidst...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer