Guest Rije

Trist og skuffet

14 indlæg i dette emne

Hej Piger

Tja, så har jeg virkelig brug for et par trøstende ord.

Jeg bestilte mig kjole den 24. marts 2004 og skulle så

i går til 1. prøvning. Men , men kjolen var kommet hjem

i den forkerte farve - det vil sige helt hvid og ikke elfenbens-

farvet, som jeg bestilte. Jeg lignede simpelthen en konfirmand

og var på grådens rand.

Nu står jeg uden min drømmekjole og har virkelig brug for støtte!

Jeg fik selvfølgelig tilbudt alverdens kjoler, men nu får jeg bare ikke

KJOLEN!

Det eneste jeg har tilbage at sige er: forhelvedeisatan og sgu`! taz

En meget skuffet brud

Rikke :angry1:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, hvor er det bare synd for dig. Hvor uprofessionelt!!!!! De burde sgu' forære diog en kjole ovenpå den dårlige behandling.

Hvornår skal du giftes? Er det helt umuligt at nå at få den hjem? Kunne en anden butik i landet tænkes at have den hjemme i din størrelse?

Er rigtig, rigtig ked af det på dine vegne :)

Du får en stor :) til opmuntring.

KH Fladstjerne

0

Del dette indlæg

Hej Fladstjerne

Tak for dine søde trøstende ord.

Jeg skal giftes den 4. september og jeg kan ikke få

KJOLEN - de ringede til Tyskland og Belgien, men

uden held. De tilbød mig en meget dyrere kjole uden

at kræve mere for den og jeg kunne også få pengene

tilbage, men kjolen får jeg aldrig.

Lige nu har jeg mest lyst til at hente mine penge og

finde en eller anden kjole et helt andet sted.

Mange hilsner Rikke

0

Del dette indlæg

Din stakkel, for helvede hvor er det surt, og hvor bliver jeg gal på dine vegne... :angry1:

Tag ud i byen og find en anden kjole. Der er mange forskellige at vælge imellem... Men hvor er det surt (ja, jeg ved godt, at jeg gentager mig selv...).

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler med dig - der er sku´ surt at glæde sig og specielt når du har været i så god tid , måske var det meningen at du ikke skulle have den ?? (tænker i bane med at der er mere mellem hillem og jord)

men få pengene tilbage - så finder du en som er lige så smuk ; )

Kan forretningen ikke få en til at sy den bare i elfensbens farve ???

få et billedet af kjolen og så spørg i forretningerne hvad de skal have få at sy en kjolen magen til ???

Håber at det hjælper lidt og så få du lige denne med på vejen

:)

0

Del dette indlæg

Føler virkelig med dig ..... har selv stået med en kjole, som ikke var den jeg bestilte !

Kender følelsen af at det hele ramler..... men ved også at der er lys på den anden side :)

Nu ved jeg ikke hvor du bor !? Men jeg fandt selv en anden kjole hos Bride Fashion, i Virum. De har mange kjoler hængene, som du kan tage med, med det samme. Du skal blot sige at det skal være en kjole, der ikke skal bestilles !!!

Ved det kan være svært, men du må finde smilet og optimismen.... og så afsted og find KJOLEN (nr 2), ved det kan lade sig gøre :)

:) Britt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor uheldig kan man være...

Føler virkelig med dig. Det er jo nok enhver bruds mareridt at kjolen ikke er som den bør være...

Jeg studsede lidt over at du har været tidligt ude i forvejen, og så er det den forkerte... har den været så længe undervejs? Har de kontaktet firmaet der laver/syr dem direkte...?

Jeg ville få dem til at sy en magen til i elfenbensfarvet, eller tage afsted til andre forretninger der kunne udvise lidt mere professionalitet eller hvad det nu hedder...

Sådan noget må s.. og f....... ikke ske....

Håber du finder en ny!

0

Del dette indlæg

Jeg skal selv giftes d. 4 sep. og får syet min kjole, hos en dame skrædder, vi er kun lige kommet til staut modellen, så hvis du vælger at få den syet kan det alså sagtens nåes............ Jeg kan varmt anbefale Sene 6 i holte.. Det skal lige nævnes at min kjole er nææsten en kopi af en Lilly model, det gør det kun nemmere for skrædderen.... prøv kjolen få taget nogle billerder med den på vis dem til skrædderen, og så ruller det........

Quaade :plante:

Redigeret af Quaade
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Rikke

Du må hurtigst muligt ud og finde en anden drømmekjole, for den er der!!! Og der er ikke noget bedre end at vide, at nu er den købt, den passer perekt til dig, og du vil tænke på dig selv i den kjole hver aften, inden du skal sove. Bare vent! Så skynd dig at få pengene tilbage (hvorfor har de da osse dem endnu...?), og så må du ud at shoppe........Lad ikke den (i øvrigt meget uheldige og ufortjente) oplevelse ødelægge dine bryllupsforberedelser mere, end den allerede har.

Der er i øvrigt en masse flotte kjoler til salg her på siden. Jeg blev gift i den flotteste, flotteste Rembo kjole d. 17/7-04, og jeg drømmer stadigvæk om, hvor uimodståelig smuk jeg var.

Allermest pøj pøj herfra

Jette

0

Del dette indlæg

Det er bare om at komme igang med at lede, det kan være at der er en anden butik der har nøjagtig samme kjole hængende.....

Håber det lykkedes for dig..

Knus fra Heidi :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer