CamillaMusen

Vielsesringe - Spam mig!

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

All Right ... Her kommer der lidt... Der kommer kun billeder af ringe i hvidguld. Går udfra at det stadig er det du går efter..? Er spændt på hvad du synes om disse... Jeg finder gerne flere...

Øv kan ikke quote dine billeder??

Ja vi kigger i hvidguld, men for inspiration kan jeg sagtens tåle at se på nogle i guld eller stål....

Fra 4 og ned er min smag.. De 3 første er for store/brede

Jeg har små buttede fingre fnise.gif Så de må ikke blive alt for brede.... 5 er jeg ret vild med! Men den 3 sidste er også ret enkelt og fin... Uha jeg synes det er SÅ svært at finde ringe man skal have på resten af livet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt den igen. De sidste ringe fra den sorte baggrund forsvinder er herfra http://www.21diamonds.dk/Online/Ringe/Hvidguld-375/Hvidguld-585/Hvidguld-750/Diamant/

De ligger fra 2200 til 53000. Så vidst jeg ved har jeg ikke sat nogen af de vildt dyre på her for ved jo godt at I ikke vil give det... 53t!!!!! HOLY CRAP!!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dorte du er da fantastisk :cheerleader3: :cheerleader3: Så bliver man lige BLÆST over med ringe :D

Den nederste er VIIIILDT fin med det hjerte der, sådan en har jeg ikke set før? Normalt når der er hjerter synes jeg mere hullet er skåret til et hjerte og så med en rund sten i...

Jeg kan godt mærke at de ringe med et skarpt/firkantet look ikke er mig. Jeg er mere til det runde/bløde... Og så skal der gerne være MANGE sten i :a1221: hehe... Hende Centenary har smittet mig :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lovede jo lige et billede i dag :) De er med masser af bling og fås i alle materialer :) De er så en anelse brede 7 mm men det virker ikke voldsomt når man har dem på i den rigtige størrelse.

Wow de ser flotte ud, har du et closeup af din ring? :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fandt den igen. De sidste ringe fra den sorte baggrund forsvinder er herfra http://www.21diamonds.dk/Online/Ringe/Hvidguld-375/Hvidguld-585/Hvidguld-750/Diamant/

De ligger fra 2200 til 53000. Så vidst jeg ved har jeg ikke sat nogen af de vildt dyre på her for ved jo godt at I ikke vil give det... 53t!!!!! HOLY CRAP!!!!!!

Tænk så sidder jeg og kigger på dit link og så ser jeg dette billede

Bella-21Style.jpg

Og tænker, ej den var da virkelig fin. Meget anderledes men vildt fed pga det snoede... Dernæst undre jeg mig over hvorfor der også er blind på mandens.... For derefter at finde ud af at det er øreringe :oops:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lovede jo lige et billede i dag :) De er med masser af bling og fås i alle materialer :) De er så en anelse brede 7 mm men det virker ikke voldsomt når man har dem på i den rigtige størrelse.

Wow de ser flotte ud, har du et closeup af din ring? :D

Ikke lige af min ring, nej. Men her er et fra forhandlerens side 123gold.de

t-1109-2.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fandt den igen. De sidste ringe fra den sorte baggrund forsvinder er herfra http://www.21diamonds.dk/Online/Ringe/Hvidguld-375/Hvidguld-585/Hvidguld-750/Diamant/

De ligger fra 2200 til 53000. Så vidst jeg ved har jeg ikke sat nogen af de vildt dyre på her for ved jo godt at I ikke vil give det... 53t!!!!! HOLY CRAP!!!!!!

Tænk så sidder jeg og kigger på dit link og så ser jeg dette billede

Bella-21Style.jpg

Og tænker, ej den var da virkelig fin. Meget anderledes men vildt fed pga det snoede... Dernæst undre jeg mig over hvorfor der også er blind på mandens.... For derefter at finde ud af at det er øreringe :oops:

Haha..... Det er da skægt... Jeg sad og kiggede på dem og tænkte sikke nogle flotte ringe!! Så du er ikke ene.... Man er vel lidt ensporet!!!!

Jeg synes også det lidt skæve look er rigtig flot ☺

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lovede jo lige et billede i dag :) De er med masser af bling og fås i alle materialer :) De er så en anelse brede 7 mm men det virker ikke voldsomt når man har dem på i den rigtige størrelse.

Wow de ser flotte ud, har du et closeup af din ring? :D

Ikke lige af min ring, nej. Men her er et fra forhandlerens side 123gold.de

t-1109-2.jpg

De er sørme flotte!!

Men de ville aldrig du på min hånd!

Fandt den igen. De sidste ringe fra den sorte baggrund forsvinder er herfra http://www.21diamonds.dk/Online/Ringe/Hvidguld-375/Hvidguld-585/Hvidguld-750/Diamant/

De ligger fra 2200 til 53000. Så vidst jeg ved har jeg ikke sat nogen af de vildt dyre på her for ved jo godt at I ikke vil give det... 53t!!!!! HOLY CRAP!!!!!!

Tænk så sidder jeg og kigger på dit link og så ser jeg dette billede

Bella-21Style.jpg

Og tænker, ej den var da virkelig fin. Meget anderledes men vildt fed pga det snoede... Dernæst undre jeg mig over hvorfor der også er blind på mandens.... For derefter at finde ud af at det er øreringe :oops:

Haha..... Det er da skægt... Jeg sad og kiggede på dem og tænkte sikke nogle flotte ringe!! Så du er ikke ene.... Man er vel lidt ensporet!!!!

Jeg synes også det lidt skæve look er rigtig flot ☺

Haha, nå jeg er glad for at jeg ikke er den eneste. Og ja jeg synes det var lidt fint med det skæve ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der ligger den mest fantastiske butik oppe i Farsø ved navn Fredberg, som har et enormt udvalg af vielsesringe, og bare ved at kigge på deres hjemmeside har jeg fundet ikke mindre end 19 ringe, som vi bare MÅTTE SE OG PRØVE, inden vi besluttede os for at købe noget!! :cheerleader3:

Her kan du se alle 19 ringe, og de er alle sammen i prisklassen 6.000-12.000 kr.:

post-64029-0-64939200-1372179719_thumb.j

^^ alle ringene er enten hvidguld eller blanding af hvidguld og rødguld eller rosa guld :D de havde også noget der hedder fersken guld, eller abrikos guld, som faktisk var fantastisk flot :wink:

Vi var deroppe og kigge i lørdags og vi fik simpelthen den bedste service ever, :super:

Vi endte med at gå derfra med en kvittering på købet af vores vielsesringe. :loveshower: Det fede var, at vi kunne nøjes med at betale halvdelen i lørdags og så ellers finde en masse arveguld og sølv og tage med derop, når vi henter ringene og så vil de modregne det i prisen og så betaler vi resten af beløbet når vi henter ringene :thumbsupsmileyanim:

Det er også muligt at købe via deres webshop! :biggrin:

Redigeret af Alexandra
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der ligger den mest fantastiske butik oppe i Farsø ved navn Fredberg, som har et enormt udvalg af vielsesringe, og bare ved at kigge på deres hjemmeside har jeg fundet ikke mindre end 19 ringe, som vi bare MÅTTE SE OG PRØVE, inden vi besluttede os for at købe noget!! :cheerleader3:

Her kan du se alle 19 ringe, og de er alle sammen i prisklassen 6.000-12.000 kr.:

attachicon.gifoversigt over yndlingsringe komprimeret dog stor.jpg

^^ alle ringene er enten hvidguld eller blanding af hvidguld og rødguld eller rosa guld :D de havde også noget der hedder fersken guld, eller abrikos guld, som faktisk var fantastisk flot :wink:

Vi var deroppe og kigge i lørdags og vi fik simpelthen den bedste service ever, :super:

Vi endte med at gå derfra med en kvittering på købet af vores vielsesringe. :loveshower: Det fede var, at vi kunne nøjes med at betale halvdelen i lørdags og så ellers finde en masse arveguld og sølv og tage med derop, når vi henter ringene og så vil de modregne det i prisen og så betaler vi resten af beløbet når vi henter ringene :thumbsupsmileyanim:

Det er også muligt at købe via deres webshop! :biggrin:

Ja der var da bestemt flere flotte imellem... Jeg må straks ind og kigge :) Tak for link

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ellers så find en masse billeder af ringe du synes om, og tag dem med ned til guldsmeden. vi snakkede med guldsmeden som skal håndsmedes vores og han ved en masse om hvad der funger og hvad der ikke gør, og så han set 1000 vis af ringe og er han en dygtigt guldsmed har han sikkert en masse ideer.

ps. det behøver ikke at blive dyrere af den grund

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer