Snart Fru Kjeller Kyneb

Vielsesringe

8 posts in this topic

Hej alle sammen

Håber i kan hjælpe mig lidt. Min kæreste og jeg skal giftes i november og har lige købt vielsesring med navn og dato indeni.

Mit spørgsmål er så om de ringe må tages på INDEN vielsen? Altså nu når vi får dem hjem?

Vi har ikke rigtig haft forlovelsesringe, det er kun mig der har en ring på.

Jeg synes ikke jeg kan finde noget om, om vi må tage dem på inden, eller de først på komme på til vielsen, så håber i kan hjælpe mig :)

Hilsen Sidsel - Snart Fru Kjeller Kyneb

0

Annonce ♥

Det er jo fuldstændig op til en selv...

Personligt synes jeg, at når du har ring på, så er det en forlovelsesring og dermed er de andre vielsesringe = så skal man vente :)

Men det er JERES ringe og i gør selvfølgelig lige som i vil... Mange har jo samme sæt som dækker både forlovelse og vielsesringe og så er det jo naturligt nok at man går med dem fra start af

0

Jeg har også "kun" forlovelses ring på :happy:

- vores vielsesringe har vi også fået hjem, men de bliver liggende i æsken til september, hvor vi skal vies.. :thumbsupsmileyanim: Selvom det er skide svært hehe..!

0

Min vielses ring var også min forlovelses ring så den er jo brugt inden den blev bare flyttet til den anden finger da vi blev gift :biggrin:

0

Annonce ♥

Tak for jeres svar :) De er lige kommet hjem, og hvor er de flotte.. Man får jo helt kriller i maven :)

0

Tak for jeres svar :) De er lige kommet hjem, og hvor er de flotte.. Man får jo helt kriller i maven :)

Billeder!! :)

0

Måske det bare er mig, men hvordan får jeg billedet herind? Jeg har prøvet at vedhæfte billedet, men når jeg siger indsæt, så sker det intet..

0

Måske det bare er mig, men hvordan får jeg billedet herind? Jeg har prøvet at vedhæfte billedet, men når jeg siger indsæt, så sker det intet..

Det ved jeg så ikke? Det plejer at virke hos mig..

Har du evt prøvet en anden browser?

0

Annonce ♥