piawiller

Hjælp mig gerne :-)

5 posts in this topic

Hej alle i dejlige brude..

Jeg ville meget gerne høre jeres mening om min tale til H2B.

Jeg er normalt ikke meget for at holde tale, men gjorde det min min datters konfirmatin sidste forår og det gik rigtig godt.

Min H2B, ved jeg ikke syntes om dette og har sagt, at jeg ikke behøver at holde en tale for ham. Han siger det ikke betyder noget.

Men det tror jeg jo ikke helt på. :wink:

Så det er meningen den skal være hemmlig.. Derfor vile jeg benytte dette fantastiske forum.

Hvilket jeg i øvrigt blevet afhængig af :cheerleader3:

Kære M

Ja så skete det sgu,.. Vi er blevet mand og kone.
Jeg har være i tvivl om jeg skulle holde tale, men på den anden side ville jeg jo gerne fortælle alle vores gæster og dig hvor meget jeg elsker dig.

Som de fleste ved fandt vi hinanden på en dating side.. Du havde en lang tekst og slutte af med navnet Karsten 510.. Hvilket jeg syntes var meget morsomt, da jeg skulle skrive til dig.. For inde i mit hoved begyndte Thomas holm og synge nitten.. ( en gammel sang) Var lige på nippet på at skrive om du havde lånt hans navn, men heldigvis gjorde jeg det ikke.. Det kunne jo være at du faktisk hed Karsten, og bare var nr. 510 i rækken.. Men da så skrev retur til mig, underskrev du dit brev med Morten og en forklaring hvorfor du kaldte dig Karsten 510.. Du fortalte siden hen, den pige som fattet pointen, havde sammen humor som dig.. Og det er vist helt rigtig.. og dog din kan til tider være meget plat.

Vi skrev mange lange brev, og lige pludselig ville du vide hvor gammelt mit billede på profilen var – heldigvis var det kun 14 dage gammelt.. og da mine skønne veninder og jeg, så nærstuderet dit billede, så de at du havde en vielsesring i din halskæde.. Mmm, hvor gammelt var dit billede endeligt... Men så sendt du et andet billede til mig en lørdag aften.. Hvor jeg var til koncert og kunne ikke se mine mails på telefonen.. Så jeg måtte pænt vente til jeg kom hjem, den nat.. Så i min brandert, fik jeg åbnet computeren og kigget mails.. Nøj, hvor så du lækker ud.. Jeg kunne ha skrevet en masse ting, om hvad jeg gerne ville med dig.. I ved børn og fulde mennesker J

Vi blev enige om at mødes, du ville gerne komme en tur til Helsingør og så ville jeg vise dig Kronborg.. Hold da op en tur.. Inden vi var nået fra stationen og ud til kronborg, var det blevet så tåget, at man ingen ting kunne se.. Men det gjorde ikke noget, du tog min hånd og senere kysset mig. Så er kronborg helt lige meget.

Siden hen er der sket rigtig mange dejlige ting i vores liv. Hvis jeg skulle fortælle, om alle de lykkelige øjeblikke i mit liv.. Bliver jeg aldrig færdig. . Jeg ville stå her og fortælle dem alle..

Men en ting jeg gerne vil sige, hvor var jeg glad for du var i mit liv, da Mia blev syg.. Jeg er dyb taknemlig for den støtte du gav mig den svære tid og at du bare var der for mig og ikke mindst mine piger.

Jeg ville også takke mine forældre for den fantastiske støtte de altid har givet mig og mine piger. Både da jeg blev alene og ikke mindst da Mia blev syg. Og jeg ved det var svært for jer, da jeg valgte at flytte til københavn.. Men i skal bare vide jeg elsker jer.

Jeg vil også takke Ulla og Steen, for jeres altid hjælpsom hed og den varme modtagelse jeg og mine piger har fået fra førstegang vi sås. Også tusinde tak for alt den hjælp vi fik i forbindelse med Mias sygdom..

Min kære mand.. Med alt dette vil jeg bare fortælle, du er helt vidunderlig og jeg elsker dig vanvittig meget..

Glæder mig til at dele resten af mit liv sammen med dig..

Nu vil jeg bede alle om at rejse sig op og råbe et højt hurra for min dejlige mand.

0

Annonce ♥

Hvor er det en skøn tale :) og en sød historie med dig og karsten 510 ;) En god længde , især når nu du siger du ikke er meget for at holde tale :)

you go girl :cheerleader3:

0

Tak for input.. Dejligt at høre, den ikke virker for lang.. :rolleyes:

Men vil da stadigvæk høre andres mening.. :wink:

0

Jeg synes det er en god tale. Det virker som om den har en god længde. Synes du får fortalt starten på jeres forhold på en god og sjov måde. Kan godt lide at du lige får sendt en tak til de mennesker der har været der for dig i en tydeligt svær tid.

Held og lykke den 31 august :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Rigtig fin tale :)

0