AVR

Min kjole :-)

17 indlæg i dette emne

Så har jeg været hos skrædderen igen igen - mangler kun småting :cheerleader3: Jeg besluttede mig for at have et kort slør på (75cm) med silkekant ligesom corsagen, det så så fint ud. Og så må jeg ligge på hylden at jeg ellers syntes jeg er for gammel til slør :c166:

post-64485-0-83495600-1373954469_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja, det er lige præcis det personlige jeg gik efter....tusinde tak - det er jo med lidt ømhed man viser kjolen frem ;-) Corsagen er Rikke Gudnitz, men jeg har fået lavet udskæringen om, så den går ned i midten i stedet for lige over. Nederdelen er et andet mærke, jeg ikke kan huske - den er lidt mere guld-beige og skinnende end billedet viser. Det er fordi vi skal giftes for anden gang, denne gang i kirke - jeg syntes derfor ikke jeg ville være helt i hvidt. Og så er jeg heller ikke helt ung, blev dog overtalt til et slør, der går til taljen og har fint lille silkekant som passer til corsagen :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg været hos skrædderen igen igen - mangler kun småting :cheerleader3: Jeg besluttede mig for at have et kort slør på (75cm) med silkekant ligesom corsagen, det så så fint ud. Og så må jeg ligge på hylden at jeg ellers syntes jeg er for gammel til slør :c166:

Hmm - gammel? Jeg synes altså ikke du ser meget ældre ud end mig... :tunge: Nu er jeg måske også smågammel, men føler mig ikke sådan.. he he..

Du ser super sød ud - rigtig simpel, men super smuk.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak - det er nok fordi jeg altid har døjet med overvægt, så min selv tillid er ikke i top. Men nu har jeg tabt mig og håber at komme til at få belønningen for hård slid med træning og sund kost, til brylluppet, selvom jeg aldrig bliver en str 36 ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer