Sign in to follow this  
Followers 0
Siljamagnus

Brug for hjælp til slotsbryllup

5 posts in this topic

Som overskriften siger, har jeg brug for hjælp til inspiration til et slots bryllup.

De farver jeg har i tankerne er hvid, sart lyserød, lidt rødt og guld. Meeen bliver det for meget? :blink::unsure:

Brylluppet skal først holdes om 2 år, så jeg har tid nok. Meen, er allerede ved at blive godt kulleret... :biggrin::floejt:

0

Annonce ♥

synes ikke det bliver for meget hvis lyserød og rød holdes i nuancer der komplementerer hinanden

0

Tak. Men hvordan skal det forståes sådan helt...? Altså regner ikke med at tage en knald pink sammen med rød, men mere en lys lyserød.

Giver det mening ?? :huh:

0

Jeg har lært at hvid ikke kan betegnes som en farve, feks i indretning.Da det er en grundfarve( gælder også sort). Med det mener jeg at den hvide farve aldrig vil virke som et forstyrrende element i de valgte farver. Men du bliver nok nødt til at lave en prøveopstilling for at se hvordan, det ser ud sammen. Kunne selv forestille mig, at en stærk rød dominerer i forhold til en svag rosa, men er det kun meget lidt rødt det drejer sig om, feks som mønster i en serviet, så ser jeg ingen problemer med det.

0

Annonce ♥