elisamus

Pap/papir til invitationer

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ved ihvertfald de har den elfenbensfarvet med pearl effekt... den bruger vi til bordkort.. ;)

jeg brugte kataloget på hjemmesiden, for at finde det jeg skulle bruge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søger du noget specielt, kan du være nødt til at gennemsøge mange hobbyshops/ebay - mht. pris fandt jeg frem til at cc hobby er de billigste og jeg har tjekket priser MANGE steder.. jeg har ikke bestilt endnu, for jeg skal lige have det fulde overblik over mine projekter, så jeg kan købe det hele samlet :)

0

Del dette indlæg

jeg har købt en del af mit karton i en lille butik i Kolding der hedder papirlageret, da det var noget billigere end panduro. Man kan sikkert få det endnu billigere på nettet, men om det kan svare sig ved jeg ikke. Jeg bruger det karton fra Canson der hedder mi teintes og det synes jeg er rigtig flot med struktur. Det fås i mange farver (muligvis den brune du leder efter) og jeg fandt det efter hurtig google søgning her: http://www.tegneogkontor.dk/shop/canson-farvet-346c1.html. Det kan godt være andre steder har det billigere dog, men du kan også kigge i Panduro og få en rigtig fornemmelse af farverne i virkeligheden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer