PrinsesseMarie

Kender du det?!

7 indlæg i dette emne

Kjolen, som i KJOLEN!! Er fundet, kan virkelig ikke forestille mig nogen kjole, der kan være mere perfekt, en den her er. :7himmel:

Men jeg fandt min kjole første gang jeg var ude og prøve, og jeg tror ikke det gik op for mig, fordi jeg havde den ide om, at jeg bare skulle ud og kigge.. Derfor er jeg virkelig øv over, at jeg nu ikke skal prøve brudekjole nogensinde mere, er det kun mig der har det sådan??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg kender det godt. Jeg er dog ovenud lykkelig for at have fundet kjolen! Jeg var i lilly til allerførste prøvning, og jeg følte mig bare ikke smuk. Følte mig mest som en marengs - stoffet var meget syntetisk og alt for glansfuldt til mig. Så jeg gik i stedet hos Gudnitz Couture og fandt KJOLEN. Min søster græd da hun så mig i den - omvendt i lilly hvor vi nærmest grinede af hvor hæslig jeg så ud :-) Så nu glæder jeg mig i stedet til at jeg får lov at have kjolen på en hel dag! :) Tillykke med fundet af din kjole!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde det egentlig ikke sådan at jeg ville ønske at jeg skulle prøve flere kjoler, da jeg ikke synes det var en fest... Jeg var mere generelt usikker på om kjolen jeg havde valgt var den rigtige... Den var så langt fra det jeg havde forestillet mig, så jeg var super bange for om det overhovedet var mig, eller om det bare føltes rigtigt den ene dag...

Men heldigvis blev min frygt gjort til skamme... Kjolen var super fin hele dagen igennem og jeg var super glad over at have den på, så det var en rigtig følelse at gå efter, den følelse jeg oplevede første gang jeg prøvede kjolen...

Jeg håber I alle får en lige så fantastisk oplevelse som vi havde på vores dag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, jeg skulle også bare ud og prøve for hyggens skyld, men jeg fandt bare KJOLEN. Jeg er ikke i tvivl om at det er KJOLEN. Men jeg havde bare sådan en forestilling om at jeg skulle prøve en masse kjoler og i en masse butikker, så nu er det sådan en lidt tom følelse at vide at nu skal jeg ikke det mere. Men men jeg ELSKER min kjole :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja, jeg skulle også bare ud og prøve for hyggens skyld, men jeg fandt bare KJOLEN. Jeg er ikke i tvivl om at det er KJOLEN. Men jeg havde bare sådan en forestilling om at jeg skulle prøve en masse kjoler og i en masse butikker, så nu er det sådan en lidt tom følelse at vide at nu skal jeg ikke det mere. Men men jeg ELSKER min kjole :)

Det er nemlig lige nøjagtig sådan jeg har det :wink:

Jeg elskede at prøve kjoler, det var helt fantastisk, selv dem der var grimme på mig, var fantastiske at prøve :7himmel:

Nu glæder jeg mig bare over, at der kun er en måneds tid til jeg skal se min kjole igen :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole er den eneste jeg har prøvet. Det var sådan lidt uplanlagte det hele. Skulle egentlig bare ind i butikken og bestille tid til kjoleprøvnkng, da jeg så den her smukke kjole på tilbud - fik lov at prøve med det samme og det var bare den!! Jeg ville egentlig gerne have prøvet flere kjoler, men kunne ikke nå det den dag og lidt skørt at gøre det nu, når kjolen er bestilt og betalt og kun mangler at bliver passet til ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer