Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Glædelig jul!! :-)

Hvor havde I egentlig bestilt invitationer? Vi skal flytte lige oven i at vi regnede med at sende dem ud, så tror det er dumt at regne med, at vi kan lave std :-/

De er købt på specialkøbmanden.dk ❤

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Det er den ja, og tak for at du kommer til at tænke på mig når du falder over forskellige items ❤

Dog er jeg og H2B dybt forelsket i den første bryllupsbuket du sendte billeder af. Det bliver den/den stil vi jagter :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er den ja, og tak for at du kommer til at tænke på mig når du falder over forskellige items ❤️

Dog er jeg og H2B dybt forelsket i den første bryllupsbuket du sendte billeder af. Det bliver den/den stil vi jagter ;o)

Den er også så fin

0

Del dette indlæg

Den vil da også lige passe til dit tema ❤

0

Del dette indlæg

Så er der updates...

Så er julen efterhånden vel-overstået, vi har hygget med familien, set en masse venner og fået mere eller mindre hvad vi ønskede os.

Der er samtidig sket en del på bryllupsfronten, men har ikke haft tid til at opdatere herinde. Så nu kommer der lige nogle indlæg i rap :wink:

D. 21/12 meddelte H2B's far at de ville betale for leje af due, servietter mm. til borddækning og hvad der skal bruges i køkkenet. Og vi skal bare vælge lige det vi vil have :a1221:

Det er virkelig fedt - så behøver vi ikke tænke på omkostningen til det :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arrivals 12...

Jeg er kommet til at købe en taske på Etsy - :oops:
Er SÅ glad :7himmel:
Den er i sort satin, og da jeg har en sort 'blomst' i håret og alle rigtige blomster til brylluppet bliver roser, eller arvarter heraf, synes jeg den passer perfekt til.

(Beklager billedet - solen var ved at stå op og gav et skær jeg ikke kunne komme uden om)

post-69231-0-87649800-1388309386_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

H2B's outfit...

Vi havde egentlig bestemt os for at H2B skulle have et nyt jakkesæt. Vi har endda købt et super fedt et fra Bruuns Bazar på udsalg i torsdags.

Men da han så hopper i det nye sæt + i sit 'gamle' sæt her til aften for at sammenligne, ser det 'gamle' bare en million gange bedre ud end det nye. Det 'gamle' ser endda nyt ud, han har også kun haft sættet på en gang før og jakken nogle få gange derudover.

Så nu overvejer vi om han 'bare' skal have det 'gamle' på da; det ser ud som nyt, sidder som skræddersyet og han føler sig så godt tilpas i det :a1221:

Så ind og bytte Bruuns Bazar sættet :pokey:

Vi holder dog øjnene åbne, så det er ikke helt afskrevet med et nyt sæt endnu.

Skal bruge lidt zilla sparring vedr. skjorte og slips. Han ender nok i et sort sæt (det 'gamle').

Min kjole er ivory satin, så har svært ved at han skal have hvid skjorte på, da jeg hurtigt synes at kjolen således kan komme til at virke beskidt.

Vi er blevet enige om en blå skjorte - også gerne en kraftig (pang) blå en af slagsen, måske endda i lidt skinnende kvalitet. Er der nogen der kan anbefale steder i Aarhus at kigge sådanne skjorter?

Så kommer det store problem :wink:

Han skal ikke have vest på, kun slips - og vi vil gerne hvis han får et ungt og moderne udtryk - MEN HAN SKAL MATCHE mig og kjolen.

Så hvad gør vi med slipset? Jeg har jo kun ivory, sort og peach i mit - så kan/skal han gå efter en af disse farver til slipset eller er andre farver til slipset ok?

Det må ikke blive for mørkt - da hele H2B's familie forbinder det med begravelse frem for stil :pokey::shooter:

Hjælp - ideer værdsættes :7himmel:

Dog har vi fået kan vi sætte flueben ved hans sko, han har købt nogle lækre Lloyd i Salling på tilbud

post-69231-0-45884400-1388424635_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer