pomme-pomme

tale til manden - hvor meget og hvor lidt?

3 indlæg i dette emne

Der er længe til endnu, at jeg skal giftes, men alligevel er jeg allerede nu ved at forfatte min tale til min H2B.

Men jeg er i tvivl om, hvor meget der skal med? Synes det er svært at begrænse mig - men jeg skriver også meget til dagligt, så det er nok derfor.

Vil 7-10 minutter være for lang tid at tale i? Det er jo trods alt vores dag - og det er jo talen til MIN mand, så jeg synes også, at den må fylde lidt... Jeg synes bare ikke jeg kan få den til at fylde mindre end 2 A4 sider... Så er der godtnok en kvart, der er henvendt til andre end ham i starten.

Hvad siger I?

Jeg har aldrig været til et bryllup, hvor bruden har talt. De seneste to jeg har været til, der har bruden sunget for sin mand.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver også vildt meget til hverdag, så jeg får også svært ved at begrænse mig, men jeg har tænkt at skrive et brev til ham, som han får om morgenen, så jeg på den måde kan begrænse mig en smule i min tale.

Dog synes jeg ikke 2 sider er meget - men jeg snakker også vildt hurtigt og ville får dem overstået på ca. 5 min (hvis jeg altså tager tude-pauserne væk!)

Jeg ved ikke hvor lang tid brudens tale "normalt" tager, men som du siger er det jeres dag, så i sætter reglerne :) Men ellers er et personligt brev måske vejen frem?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når jeg råder mine elever i forhold til, hvor lang tid det tager at sige en side, så hedder det sig tre-fem minutter. Dertil har jeg nok et par tudepauser og måske også lidt HA HA pauser... Men er også bange for, at før vi når til april, så er talen måske fire eller fem side...Og så begynder jeg at synes den er lige lovlig lang. Brevet er også en mulighed - tror bare han mere vil værdsætte, at jeg siger det direkte til ham :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer