LadyMarion

Hvor meget har i givet for invitationer?

5 indlæg i dette emne

Hej Kreative Bryllupseksperter.

Hvor meget har I givet for materialer til jeres hj. lavede invitationer?
Mine egne (måske lidt for ambitiøse planer, taget i betragtning af, at der skal lave 37 stk.) kommer da vist til at koste en lille krig, og jeg begynder at overveje om det ville være bedre at bestille noget fra nettet.

Hvad er jeres erfaringer.. både med købt og diy intationer. ??

Knus Marion.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lavet vores invitationer selv og brugt Carson karton (tror jeg det hedder) + perler og blomster til pynt. Jeg har lavet 70 invitationer og har endt med at give omkring 700 kr for det. Der er en del rester tilbage som jeg regner med skal bruges til bordkort.

Jeg købte alt i Panduro, men du kan sikkert finde karton mm. på nettet billigere :)

Jeg ville egentlig have købt nogle på nettet, men var chokeret over priserne og da jeg så havde tiden til at lave dem syntes jeg lige så godt jeg kunne det.

0

Del dette indlæg

Jeg har lavet vores invitationer selv og brugt Carson karton (tror jeg det hedder) + perler og blomster til pynt. Jeg har lavet 70 invitationer og har endt med at give omkring 700 kr for det. Der er en del rester tilbage som jeg regner med skal bruges til bordkort.

Jeg købte alt i Panduro, men du kan sikkert finde karton mm. på nettet billigere :)

Jeg ville egentlig have købt nogle på nettet, men var chokeret over priserne og da jeg så havde tiden til at lave dem syntes jeg lige så godt jeg kunne det.

Okay, mit problem var faktisk også at de ikke have de farver jeg skal bruge.. men måske kan de bestille farverne hjem..

Jeg vil lave pocket med tryk udenpå.. men nu har fundet denne hjemmeside der selv pocket envelopes uden indhold, så kan jeg jo slippe for tegne-klippe lige ude rester af streger og sådan og måske endda spare penge.. Men stadig lave egen touch på invitationens udseende. ;)

http://www.pocketfoldinvites.co.uk/classic-sapphire-blue-pearlescent-pocketfold-191-p.asp

Men skal lave masse af research, så jeg ender med den bedste løsning for os.. Fordi jeg har glædet mig meget til lave disse diy - projekter, så ville også være synd at købe alt.

Redigeret af LadyMarion
0

Del dette indlæg

Puha......det er bestemt ikke altid billigst at lave tingene selv. Jeg valgte dog at gøre det, da jeg ELSKER DIY og muligheden for personliggørelse! Og man skal VIRKELIG kun gøre det, hvis man kan lide det, ellers bliver det bare et surt og træls arbejde, som jo tager MASSER af tid. Skulle helst være hyggeligt og en fornøjelse at lave DIY.

Men tror at vi har givet omkring 1000,- for materialer til STD og invitationer (mener det var 32 invitationer).

Derudover kommer så til bordhæfter og favors (54 stk.) med tilbehør + andre DIY ting.

Du kan se billeder af mine projekter inde i min planlægningstråd ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer