Monta150870

Minus 11 kg på 9 uger :-)

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jep og ikke været på pulver eller sådan noget. Diætist har lagt program og det er bare helt alm. Ingen hokus pokus. Tæller ikk kalorier eller vejer mad. Har bare min tallerken model som jeg spiser efter :-) Og er ikke kommet i gang m motion igen endnu.

0

Del dette indlæg

tak - føler allerede jeg er en anden person...men der er jo en del at tage af ;-)

men har jo prøvet det her så mange gange før yo yo er vist mit mellemnavn. :blush:

Men pt har jeg jo den hvide kjole som lokker kiloene af. :c166:

har ikke lukket alt det gode ud af mit liv (som kage og lidt pizza) - som diætisten sagde - det er det, der er godt for dig, så det må vi planlægge ind i din kostplan.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

der er ikke så meget hokus pokus i det.

Den er jo lavet til mig ud fra hvad jeg laver og højde og vægt. så hvis en anden går i gang er det måske ikke det samme resultat.

Men min dag ser sådan ud:

morgenmad:1 dl grov havgryn, men mini mælk, 1 tsk sukker og lidt hørfrø (jeg variere ikke så meget her, da det smager godt og holder mig mæt), men har da andre muligheder - gerne noget med masser af proteiner

1 dl. Skyr + 2 dl. yoghurt naturel, gerne 1 stor spiseske groft drys uden tilsat sukker

Omelet lavet på 2 æg, 50g magert pålæg, gerne lidt grøntsager

formiddag: 100 kcal: 1 stk knækbrød med kylling pålæg eller skyr med frugt - eller en banan (max 2 stk frugt om dagen)

ellere 15 stk. nødder/mandler (max. Mængde om dagen)

frokost: T- kalerken model: ca 100 g kød/fisk mv / vejer aldrig, det tager jeg på øjemål, kulhydrater (50 g rugbrød for mit vedkommende) og 1/2 tallerken med grøntsager (ca 200 g), alt efter hvad jeg orker og har lyst til den dag.

eftermiddag: jeg har fri kl 15,30 og kører hjem-så ofet bliver det en banan med i bilen eller en müslibar(müslibar er mit valg og ikke diætisten - da der er for meget sukke i :-) ), bare noget let som holder mig ok indtil aftensmad kl ca 17,30.

aften: 130 g kød/fisk mv - tallerken skal deles i Y modellen. kulhydrater øverst, grøntsager ca 170-200 g og kød på siderne. Det er ikke meget pasta man får, 80 g kogt / det samme med ris, og 100 g kartofler kogte.

ud fra denne plan er der plads til 300 kcal, som kan bruges på noget usundt hvis jeg har behov. 1 stk kage eller 50 g chokolade - max pr uge.

man taber sig 2 1/2 til 4 kg pr måned - og dette baseret på at jeg ikke dyrker motion. alt som man bevæger sig er bonus :-)

Knus Monica

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer