BetonCirkeline

August bryllup, BetonCirkeline og mand. BERETNING

557 indlæg i dette emne

Jeg har endelig fået læst din skønne og farvestrålende beretning. Jeg er vild med det hele. I har bare så stærke personligheder, som bare skinner så meget igennem hele jeres bryllup. Jeres billeder er så gode!

Hvor er det fedt skrevet, tak for de flotte ord. Fedt du syntes det skinner igennem med vores personligheder.

Jeg elsker det her forum, for alle kan se/fornemme/hjælpe så meget, det er helt fantastisk. Nu er det også snart dig:-)

Man ser så mange flotte bryllupsbilleder herinde og mange bliver bare nogen blandt mange, men jeres stikker ligesom lidt ud og det synes jeg er super fedt!!!

Det er meget snart mig. Jeg er også så spændt og en smule stresset :pokey:

Tak, vi har også gjort meget for at gøre vores billeder anderledes. Og det har vi helt sikkert fået. Der er rigtigt mange der har nævnt det i forbindelse med vores takkekort, da de syntes det er helt vildt med så anderledes billeder :-)

Det er fedt i stadigvæk har den store dag til gode - det skal du bare være mega glad for. Håber ikke du stresser for meget. Jeg lover dig, du har den BEDSTE dag i vente:-)

Jeg kan faktisk godt li, at de fleste andre BK brude har "overstået" deres bryllup før os, for så kan jeg tage alle deres erfaringer med os - eller i hvert fald gøre forsøget.

Jeg er ikke stresset, fordi vi har meget at se til, men mere fordi at dagen hastigt nærmer sig :) Den er jo lige der foran os nu :)

Ja der er kun 1 måned og 2 dage, det er vildt.

Jeg kan godt forstå du er glad for alle de erfaringer der er her på siden. Jeg tænker tit på hvordan fa'en vores bryllup var blevet, hvis ikke jeg havde haft BK :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, dejlig beretning :) Vi ville jo gerne have haft taget location billeder samme sted som jer, hvis vi havde haft tiden og vejret til det. Er blevet helt bidt af det med at have gode parbilleder - tror vi må hyre en fotograf omkring vores 1 års dag og håbe på lidt sol der :) Vildt at ketchup-pletten gik af kjolen!?! Har netop indleveret min til rens og er lidt nervøs for, om den bliver pæn igen. Slæbet blev udsat for vand, mudder, mos, vådt træ og tror endda jeg fik fejet en andelort op med det :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh, dejlig beretning :) Vi ville jo gerne have haft taget location billeder samme sted som jer, hvis vi havde haft tiden og vejret til det. Er blevet helt bidt af det med at have gode parbilleder - tror vi må hyre en fotograf omkring vores 1 års dag og håbe på lidt sol der :) Vildt at ketchup-pletten gik af kjolen!?! Har netop indleveret min til rens og er lidt nervøs for, om den bliver pæn igen. Slæbet blev udsat for vand, mudder, mos, vådt træ og tror endda jeg fik fejet en andelort op med det :lol:

Det er utroligt hvad man kan samle op med sådan et slæb:-) Det er spændende hvordan den kommer til at se ud din kjole efter ren - men de laver altså mirakler! :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har endelig fået læst din skønne og farvestrålende beretning. Jeg er vild med det hele. I har bare så stærke personligheder, som bare skinner så meget igennem hele jeres bryllup. Jeres billeder er så gode!

Hvor er det fedt skrevet, tak for de flotte ord. Fedt du syntes det skinner igennem med vores personligheder.

Jeg elsker det her forum, for alle kan se/fornemme/hjælpe så meget, det er helt fantastisk. Nu er det også snart dig:-)

Man ser så mange flotte bryllupsbilleder herinde og mange bliver bare nogen blandt mange, men jeres stikker ligesom lidt ud og det synes jeg er super fedt!!!

Det er meget snart mig. Jeg er også så spændt og en smule stresset :pokey:

Tak, vi har også gjort meget for at gøre vores billeder anderledes. Og det har vi helt sikkert fået. Der er rigtigt mange der har nævnt det i forbindelse med vores takkekort, da de syntes det er helt vildt med så anderledes billeder :-)

Det er fedt i stadigvæk har den store dag til gode - det skal du bare være mega glad for. Håber ikke du stresser for meget. Jeg lover dig, du har den BEDSTE dag i vente:-)

Jeg kan faktisk godt li, at de fleste andre BK brude har "overstået" deres bryllup før os, for så kan jeg tage alle deres erfaringer med os - eller i hvert fald gøre forsøget.

Jeg er ikke stresset, fordi vi har meget at se til, men mere fordi at dagen hastigt nærmer sig :) Den er jo lige der foran os nu :)

Ja der er kun 1 måned og 2 dage, det er vildt.

Jeg kan godt forstå du er glad for alle de erfaringer der er her på siden. Jeg tænker tit på hvordan fa'en vores bryllup var blevet, hvis ikke jeg havde haft BK :-)

Hahaha. Præcis! Jeg har fundet vanvittig meget inspiration herinde. Gode råd og ting, som jeg helt sikkert ikke vil.

AF HJERTET TAK BK!!! :loveshower::cheerleader3::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endelig fået læst din skønne og farvestrålende beretning. Jeg er vild med det hele. I har bare så stærke personligheder, som bare skinner så meget igennem hele jeres bryllup. Jeres billeder er så gode!

Hvor er det fedt skrevet, tak for de flotte ord. Fedt du syntes det skinner igennem med vores personligheder.

Jeg elsker det her forum, for alle kan se/fornemme/hjælpe så meget, det er helt fantastisk. Nu er det også snart dig:-)

Man ser så mange flotte bryllupsbilleder herinde og mange bliver bare nogen blandt mange, men jeres stikker ligesom lidt ud og det synes jeg er super fedt!!!

Det er meget snart mig. Jeg er også så spændt og en smule stresset :pokey:

Tak, vi har også gjort meget for at gøre vores billeder anderledes. Og det har vi helt sikkert fået. Der er rigtigt mange der har nævnt det i forbindelse med vores takkekort, da de syntes det er helt vildt med så anderledes billeder :-)

Det er fedt i stadigvæk har den store dag til gode - det skal du bare være mega glad for. Håber ikke du stresser for meget. Jeg lover dig, du har den BEDSTE dag i vente:-)

Jeg kan faktisk godt li, at de fleste andre BK brude har "overstået" deres bryllup før os, for så kan jeg tage alle deres erfaringer med os - eller i hvert fald gøre forsøget.

Jeg er ikke stresset, fordi vi har meget at se til, men mere fordi at dagen hastigt nærmer sig :) Den er jo lige der foran os nu :)

Ja der er kun 1 måned og 2 dage, det er vildt.

Jeg kan godt forstå du er glad for alle de erfaringer der er her på siden. Jeg tænker tit på hvordan fa'en vores bryllup var blevet, hvis ikke jeg havde haft BK :-)

Hahaha. Præcis! Jeg har fundet vanvittig meget inspiration herinde. Gode råd og ting, som jeg helt sikkert ikke vil.

AF HJERTET TAK BK!!! :loveshower::cheerleader3::loveshower:

Ha ha, jeg kan ikke være mere enig med dig:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en dejlig beretning... :loveshower: Hvor lyder det bare til at ha været den mest fantastiske dag! I stråler også af kærlighed og den gode stemning på billederne, som din bror bare har klaret helt super!! :) Dejligt at høre om tankerne i kirken, vi havde også lidt svært ved at huske den rigtige rækkefølge :)

Jeres bordpynt ser bare så godt ud og vildt sød ide med favouren... :a1221: Det var da også helt vildt med indslag!! :o men det er også så dejligt, at der er så mange, der gerne vil gøre og sige noget til en som par :loveboard: Synes det er vildt nok du lige gik igang med at uddele hotdogs :lol: er ikke sikker på jeg havde taget en ketchupplet på kjolen så roligt :lol: Ihh er kun MEGET misundelig på jeres bryllupsrejse til NY :heart: Er sikker på I får en helt fantastisk tur... ta' evt. og besøg den lille kirke ved Ground Zero (Skt. Pauls mener jeg) det er en meget rørende oplevelse, da der er udstillet mange effekter fra 9/11... Derudover skal I også prøve at gå over broen ved solnedgang.... SÅ smukt! .... endnu en gang tillykke med brylluppet! Det er da bare en helt fantastisk følelse at være en gift frue, ik? :thumbsupsmileyanim:

UNDSKYLD; jeg havde overset du havde skrevet!! Så har ikke fået svaret dig.

Tak søde Celi, hor er det dejligt at høre at i andre også kan se hvor meget vi stråler, for det GØR man jo virkeligt også den dag. Man er jo bare glad på glad på glad.

Vi var også meget glade for alle de indslag der kom, men hvor gad man bare godt kunne huske dem LIDT bedre. Det er jo ikke fordi man var stang Bacardi, men mere fordi man ikke kan huske alle de fine ting fra hinanden.

I øvrigt er min kjole blevet helt ren igen :-)

Fedt med tips til New York, det vil vi klart tage til os. Jeg sad i aftes og planlagde, eller VI gjorde, men nok mest mig. Så det bliver rigtigt dejligt.

Jeg håber du har det dejligt, det er hyggeligt du har fulgt med her efter du er blevet gift (jeg kan heller ikke lade være) :-)

Hehe jeg er ikke så så ofte herinde, så det skal du nu ikke undskylde for :wink: Men har nogle stykker som jeg gerne lige vil følge til dørs :)

Har I overvejet at få talerne på skrift? hvis det selvfølgelig er muligt.. Vi har heldigvis også fået videofilmet talerne... glæder mig til at se dem igennem igen... :a1221:

Fedt at kjolen er blevet ren igen... hvor skal den så opbevares henne? :) Min er kommet på en trådgine i soveværelset... det er SÅ hyggeligt at kunne kigge på den hver dag, selvom det sikkert ikke er den bedste måde at opbevare den på :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 9/6/2014 at 1:16 PM, BetonCirkeline said:

Update på bordkort

Jeg har tidligere skrevet lidt om vores bordkort.

Det er egentligt af udseende ikke det store vilde. Vi har valgt Manilla mærker og at stemple navne på dem.

Da vi jo har vin-tema (mere eller mindre), laver vi holdere til bordkortene af brugte korkpropper. Vi skærer en revne i proppen, og sætter så manilla mærket i.

Detaljen ved de her bordkort er så bare, at vi/jeg (jeg har skrevet det, men vi har begge digtet), har skrevet en personlig hilsen bag på hvert enkelt kort.

Det er en idé jeg fik af en veninde, som brugte det til deres bryllup. Det er faktisk en fed måde at fortælle folk man holde af dem, da det jo er en dag fyldt med kærlighed.

Min kæreste syntes måske det var et list større projekt, men vi har digtet over de sidste par måneder, og fundet på hvad vi skulle skrive, og så har jeg løbende skrevet kort.

I dag håber jeg at blive færdig. Men det er faktisk ret meget at skrive 59 bordkort med personlige hilsner, når man gerne vil sige sååååå meget til folk:-)

I kan se nedenfor hvordan looket er uden korkprop.

Bordkort.jpg

Stempelpuder.jpg

Det er en super fin idé med at skrive en hilsen, men kan du huske hvad i skrev på dem? 

 

Vi har selv gang i bryllup og i Vin-tema..
Så mht. bordpynt hvordan har du fået skåret flaskerne op?  

Jeg håber du stadig er på indimellem.

 

De bedste hilsner Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer