ZakitøZen

Gravid...

10 indlæg i dette emne

Hejsa...

Jeg søger nogle småsjove, gerne lidt skøre ideér til hvordan vi kan røbe at jeg er gravid, jeg troede at jeg vidste hvordan, når nu jeg havde holdt min tale, så ville jeg slutte af med at henvende mig til min svigermor og så fortælle hende det, men syntes det er lidt "kedeligt"... der må gerne være lidt sjovt ved at skulle fortælle/røbe sådan en stor hemlighed...

Kom frit frem med alle de sjove ideér og påfund.. :)

Sommerhilsner fra en nervøs brud.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, hvor skønt! En dejlig nyhed på en dag, der i forvejen er helt speciel - jeres gæster får helt sikkert en fantastisk oplevelse! :mellow:

Og tillykke - det er skønt for jer!

En idé kunne være at bag på bordkortet til jeres nærmeste skriver I deres "nye" titel, hvis det altså kan undgås, at de ser det, indtil du vil afsløre det... Og i slutningen af din tale beder du dem så om at vende bordkortet...

:heppe:

Da vi skulle fortælle min kærestes forældre, at de skulle være farmor og farfar, havde min kæreste skrevet det i et kort, som han gav dem. Uh, at sidde der i stilheden og vente, mens de læste det, var næsten for meget for mine nerver, men det var guld værd at se deres ansigter lyse op, mens de læste noget i stil med:

Kære farmor og farfar - vi vil blot fortælle, at vi venter en lille ny, som melder sin ankomst i slutningen af januar 2004.

Kærlig hilsen...

Jeg er sikker på, at jeres familie og venner nok skal juble, uanset måden - held og lykke med det hele!

Knus fra Line :)

0

Del dette indlæg

Hej

Vi blev gift sidste lørdag og da min mand bød velkommen, sagde han at vi alle 4, vi har en i forvejen, var glade for at se alle gæsterne. Alle jublede og klappede. Vi havde fortalt det til vores forældre i forvejen, da vi ikke synes at de først skulle vide det sammen med alle andre.

Måske ikke det mest opfindsomme, men det var måden vi gjorde det på.

Knus xenia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Ja vi har lidt samme "problem" men vi har snakket om evt at få præsten til at sige noget i hendes tale til os under vielsen, men ved endnu ikke om hun vil. Ellers havde vi snakket om at ligge scannings billeder i små konvelutter ved den nærmeste families tallerken til festen. Havde også snakket om at sige noget i en tale, men syntes det bliver lidt svært at få puttet ind på en god måde.

Håber du får en god ide, vil se om der kommer nogle vi kan bruge også evt.

Held og lykke

Anja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer