Cricht

Kærlighedsfest 05.09.15 - En lille nyhed

1,321 indlæg i dette emne

Ej, hvorfor har jeg ikke set din tråd før nu!!!! Især når vi begge blev friet til juleaften og skal giftes i 2015. Slemme mig!!! ;)

Sikke dog et romantisk frieri og en fantastisk tråd. Glæder mig til at følge dig. :)

Åh hvor er du sød - tusind tak!

Jeg er vild med vores juleaftensfrierier :loveshower: Har du din egen tråd?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvorfor har jeg ikke set din tråd før nu!!!! Især når vi begge blev friet til juleaften og skal giftes i 2015. Slemme mig!!! ;)

Sikke dog et romantisk frieri og en fantastisk tråd. Glæder mig til at følge dig. :)

Ja, den hedder Kærlighed<3 :)

Og vil du høre noget andet sjovt? Min H2B blev døbt Thorbjørn, men hedder i dag bare Thor!! :)

0

Del dette indlæg

Og vil du høre noget andet sjovt? Min H2B blev døbt Thorbjørn, men hedder i dag bare Thor!! :)

Jeg har fundet din tråd! :cheerleader3:

Hehe hvor sjovt altså, det er jo bare sådan en usædvanligt navn så det er ikke ofte man hører det. Da jeg mødte ham første gang kan jeg huske at jeg tænkte at jeg simpelthen ikke kunne have en kæreste der hed Thorbjørn, for det var da bare SÅ bøvet :oops: Nu føles det jo bare som det mest naturlige i hele verden..

Hvordan kan det være din H2B skiftede navn? Han ville ikke hedde noget bøvet? :tunge::lol:

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet din tråd! :cheerleader3:

Hehe hvor sjovt altså, det er jo bare sådan en usædvanligt navn så det er ikke ofte man hører det. Da jeg mødte ham første gang kan jeg huske at jeg tænkte at jeg simpelthen ikke kunne have en kæreste der hed Thorbjørn, for det var da bare SÅ bøvet :oops: Nu føles det jo bare som det mest naturlige i hele verden..

Hvordan kan det være din H2B skiftede navn? Han ville ikke hedde noget bøvet? :tunge::lol:

Haha! Sådan havde jeg det også!! -HAHA-

Nej, han brugte aldrig rigtig sit fulde navn og alle kaldte ham for Thor undtagen hans forældre og bedsteforældre. Så for ham var det mere logisk. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak hvor er I søde! Jeg synes faktisk også de er ganske fine og enkle - det er trods alt bare en STD og ikke den rigtige invitation 😊

Men alligevel gør det hjemmelavede "frimærke" og klistermærket bagpå lige det sidste og gør det mere personligt synes jeg 😄👏

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak hvor er I søde! Jeg synes faktisk også de er ganske fine og enkle - det er trods alt bare en STD og ikke den rigtige invitation

Men alligevel gør det hjemmelavede "frimærke" og klistermærket bagpå lige det sidste og gør det mere personligt synes jeg

Det gør det i hvert fald! Det ser brand godt ud jo!

0

Del dette indlæg

Engagementphotoshoot

I dag går turen til Jylland hvor vi skal tilbringe det meste af weekenden sammen med H2Bs farmor i Ribe. H2Bs farfar døde i januar i år, så derfor bliver det en smule mærkeligt at skulle deroverfor første gang (udover begravelsen) hvor han ikke er der.. Vi skal hygge hos hans farmor (og nyde godt af hendes hjemmebagte kager (i flertal!) og go' gammeldaws mad indtil søndag formiddag :metteholm

Søndag ved formiddagstid kører vi så nordpå, til et sted mellem Århus og Ebeltoft hvor vores fotograf Lea fra Memorable bor og har studie.

Jeg glæder mig helt vildt til at få taget forlovelsesbilleder og håber de bliver gode og at vi kan få løsnet min kæreste lidt op og få taget nogle sjove billeder som især han, rigtig gerne vil. Det skal nok blive rigtig godt!

Vi tager vores dejlige hundepige med, fordi vi mangler en hundepasser, og benytter lejligheden til at få hende med på et par billeder, nu hvor hun ikke kan være med på de rigtige bryllupsbilleder. Hundehår og savl på **Firmaet er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**? Nej tak :pokey:

Hun er en Engelsk Mastiff på to år og bette 72 kg og hun er vores "lille" hundebaby og ja vi er nok lidt babyskrukke og hvalpeskrukke måske også :floejt: De skøre hundemennesker, det er nok os :oops:

I får lige et par indspirationsbilleder til shootet:

post-62798-0-09094400-1412928906_thumb.j post-62798-0-99664800-1412928943_thumb.j

post-62798-0-66648200-1412928965_thumb.j post-62798-0-13799100-1412928998_thumb.j

Redigeret af Cricht
0

Del dette indlæg

STDs - Færdige :cheerleader3:

H2B og jeg sad fredag og lørdag og rettede det sidste til på vores STDs. Skrifttypen blev ændret lidt, størrelsen på vores hjemmelavede fingeraftryks-monogram blev rettet til, og vi lavede prøveprint for at se hvordan både selve kortet og kuverten kom til at se ud..

Vi er bare SÅ glade for dem og synes selv de er blevet mega fine og DIY på den lækre måde :thumbsupsmileyanim:

attachicon.gifFotor0930140329.png

"Kuverten" er bare et stykke hvidt papir i det rigtige format, når de skal printes endeligt bliver det på en rustik kuvert af naturbrunt tykt karton, som vi har købt i Panduro. Sikkert en del dyrere end hvad vi kunne have fået dem til andre steder, men bruden her forelskede sig i dem og så kunne det jo ikke være anderledes :rolleyes:

Vores STDs er i formatet M65 og kortene er printet på 160grams ivory/cremefarvet karton.

Nu skal de bare printes ud, skæres til, printes på kuvert (inkl. hver enkelt portokode :pokey: ) og sendes afsted! Vi har desuden også købt små runde klistermærker med vores fingeraftryks-monogram på, som kuverten skal lukkes med :biggrin:

attachicon.gif$_0.JPG

Hvor er de fine!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej, hvor sørgeligt at din svigerfarfar er død for nylig. Jeg håber I kan nyde weekenden alligevel....

Jeg glæææææder mig til at se billeder. Også med hunden! Åh, jeg tror det bliver godt!

Hav en dejlig weekend og nyd hinanden :loveflag:

0

Del dette indlæg

Åh nej, hvor sørgeligt at din svigerfarfar er død for nylig. Jeg håber I kan nyde weekenden alligevel....

Jeg glæææææder mig til at se billeder. Også med hunden! Åh, jeg tror det bliver godt!

Hav en dejlig weekend og nyd hinanden :loveflag:

Tusind tak skal du have, vi havde en dejlig weekend og H2Bs farmor var så glad for at vi kom!

Engagementshootet var sådan en god oplevelse! Jeg kan KUN anbefale jer at gøre det hvis I får lyst! Jeg er for det første blevet bekræftet 100% i, at Lea er den rigtige fotograf for os. Hun får os begge to til at slappe helt af, og er god til at kombinere romantik og intimitet med et par sjove billeder med lidt mere grin og ikke så meget alvor..

Vi brugte to timer oppe omkring Feldballe/Rønde (Djursland) hvor Lea bor, og hun kendte jo bare en masse fantastiske områder i nærheden så vi fik både taget billeder ved stranden, i skoven og på forskellige marker og både før, under og lige efter solnedgang. Det var så hyggeligt og jeg håber virkelig der er et par gode billeder imellem.

Lea synes det var SÅ sjovt at prøve at fotografere Carla (vores hund) så vi jokede med at nu kan hun også skrive dyrefotograf på CV'et :lol: Jeg tror også der er kommet er par gode billeder med hunden på..

Skønt var det ihvertfald, at bruge to timer på at kigge min H2B SÅ meget i øjenene, og kramme, kysse og være tæt på hinanden :a1221: Vi fik da også danset brudevals ude på en mark med musik fra Leas telefon, fik lavet Superman poses og fik gået på en mark mod solnedgangen mens vi holdt i hånden og egentlig føles det som om jeg er lidt nyforelsket igen :a1221::iloveyou: Engagementshoot kan virkelig anbefales!!!!

0

Del dette indlæg

Jubii, hvor er det dejligt at høre! Det lyder som om I har haft en rigtig hyggeligt og romantisk date - bare med fotograf på :biggrin:

Hvor godt at Lea synes det var sjovt at fotografere jeres hund, så er hun trænet til min hund :tunge:

Jeg håber du får billederne meget snart og gerne vil dele :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii, hvor er det dejligt at høre! Det lyder som om I har haft en rigtig hyggeligt og romantisk date - bare med fotograf på :biggrin:

Hvor godt at Lea synes det var sjovt at fotografere jeres hund, så er hun trænet til min hund :tunge:

Jeg håber du får billederne meget snart og gerne vil dele :wink:

Jeg skal helt sikkert nok smide et par billeder op (hvis jeg synes de er gode :wink: ) men med to timers shoot og Leas kamera der konstant sagde *klik* så gætter jeg på, at der da må være et enkelt eller to som er gode nok til at dele

:biggrin: De billeder glæder jeg mig altså også til at se :blush::cheerleader3:

hehe jeg skal nok love at give jer et lille sneak peek så snart jeg får billederne, hun sagde der nok ville gå en uges tid men hun har vist ret travlt lige pt. fordi hun har været syg så tror hun er lidt bagud med billederne fra et par bryllupper, og de er trods alt de vigtigste! Så kan jeg godt vente lidt :)

0

Del dette indlæg

:biggrin: De billeder glæder jeg mig altså også til at se :blush::cheerleader3:

hehe jeg skal nok love at give jer et lille sneak peek så snart jeg får billederne, hun sagde der nok ville gå en uges tid men hun har vist ret travlt lige pt. fordi hun har været syg så tror hun er lidt bagud med billederne fra et par bryllupper, og de er trods alt de vigtigste! Så kan jeg godt vente lidt :)

Ja, det er et stort arbejde at bearbejde og sorterer billederne, men venter gerne :tunge:

0

Del dette indlæg

H2Bs tanker om tøj..

Han var lige i humør til at tale tøj, ovenpå beslutningen om det nye farvetema.

Det er så fantastisk at høre ham engagere sig i brylluppet og i øjeblikket specielt hans tøj.

Min kæreste har på ét år tabt 40 kg. og JEG ER SÅ STOLT AF HAM!

Derfor betyder det også bare endnu mere, at han om et år,

kan vælge og vrage mellem alle den slags jakkesæt han før i tiden kun kunne drømme om, men aldrig passe!

Jeg er helt sikker på at han bliver møg lækker uanset hvad men jeg er vild med hans inspirationsbilleder!

attachicon.gifFotor0924212330.png

lækre farver, glæder mig til at se hvad han skal have på.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Billeder fra vores engagementshoot

Endelig kom vores billeder fra Lea - der gik tre uger og jeg var ved at blive liiiidt utålmodig men hun har haft rigtig travlt med blandt andet julebestillinger fra 2014-brudepar og så er det jo fair nok at vi måtte vente lidt..

Til gengæld er billeder SÅ gode at de er al ventetiden værd! Både H2B og jeg er såå glade og tilfredse med dem, og jeg må endnu en gang bare sige til alle kommende brudepar at vi KUN kan anbefale sådan et engagementshoot. Hele oplevelsen var så skøn at have sammen, og derudover kan vi jo nu få gode erfaringer fra billederne i forhold til hvilke poses der fungerer godt og mindre godt (dem er der bestemt nogen af, haha!).

Lea har virkelig fået os til at se godt ud! Nu bliver I så billedspammet lidt... :oops: (alle billeder af Lea fra www.memorable.dk)

post-62798-0-89431700-1415090673_thumb.j

post-62798-0-87244400-1415090681_thumb.j

post-62798-0-59277800-1415090687_thumb.j

post-62798-0-84759100-1415090698_thumb.j

post-62798-0-66709500-1415090703_thumb.j

post-62798-0-39619900-1415090712_thumb.j

post-62798-0-40938500-1415090723_thumb.j

Redigeret af Cricht
0

Del dette indlæg

:oops: De blev da vist lidt store hva'?! Nå men I må bære over med mig, har ikke lige tid til at redigere i størrelsen nu :tunge:

Som plaster på såret får I et par mere.. haha! :loveshower:

post-62798-0-12866000-1415090464_thumb.j

post-62798-0-78139500-1415090776_thumb.j

Redigeret af Cricht
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer