Cricht

Kærlighedsfest 05.09.15 - En lille nyhed

1,321 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Waaaaaauuuuuuuuuuw! :a1221::a1221::a1221::a1221:

Det var da helt ufatteligt smukke billeder! Iiiih, jeg glæææder mig til det bliver min tur.

Og hvor er det bare skønt med hunden!!

Helt ubegribeligt smukke billeder! Tillykke med dem!

0

Del dette indlæg

hvor er de gode, og Hvor er i bare smukke sammen :loveshower:

Tusind tak! Hvor er det sødt sagt!

Waaaaaauuuuuuuuuuw! :a1221::a1221::a1221::a1221:

Det var da helt ufatteligt smukke billeder! Iiiih, jeg glæææder mig til det bliver min tur.

Og hvor er det bare skønt med hunden!!

Helt ubegribeligt smukke billeder! Tillykke med dem!

Åh du skal glæde dig såå meget! Og tusind tak, vi er også meget tilfredse med dem og jublede bare helt vildt i går da vi så billederne! Vi havde slet ikke turde håbe på at der var så mange gode!

Jeg havde jo vist Lea nogle inspirationsbilleder et par dage inden, og den stil har hun fulgt fuldstændig, så jeg har fået mange af de pletskud som jeg håbede på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er vildt gode!! Vi havde også et engagement shoot og var høje på det flere uger efter! :loveshower:

Tusind tak :thumbsupsmileyanim: Du har fuldstændig ret, nu er det 3 uger siden vi var afsted, og måske var vi ved at falde liiidt ned på jorden, men da vi så fik billederne i går så kom alle følelserne bare tilbage! Helt vild skøn oplevelse som ALLE burde unde dem selv!

0

Del dette indlæg

Tilbagemeldinger på STD

Vi har fået sååå mange søde tilbagemeldinger på vores DIY Save The Date kort!

Vi sendte ca. 1/3 med posten og her har bl.a. H2Bs "tante" (hun er egentlig ikke hans tante, men har været der gennem hans opvækst og de har et meget tæt bånd) skrevet den sødeste, mest rørende besked til os på Facebook, om hvordan hun og hendes mand bare blev helt overvældede og meget, meget glade for invitationen og at vi havde tænkt på dem. De sidste 2/3 gav vi til familie og venner, den 18. oktober da jeg blev fejret i stor stil da jeg jo nu er færdiguddannet Cand.Comm'er :balloon:

Disse kuverter sparede vi naturligvis portoen på, så istedet for portokode skrev vi følgende 'kode':

T&C

103

024

059

Flere af mine veninde gennemskuede hurtigt at det stod for:

Thorbjørn & Cecilie

10/3 (Vi mødte hinanden den 10. marts 2011)

2/4 (Vi har årsdag den 2. april)

5/9 (den dag vi skal giftes)

Derudover fik vi SÅ mange kommentarer om hvor gennemført det var med vores fingeraftryk, klistermærker osv. osv. Det kan jo slet ikke beskrives hvor skønt det er når folk bemærker det (til tider) hårde arbejde som der jo ligger i mange af de her ting. Så alt i alt kunne vi ikke have håbet på en bedre tilbagemelding. Mine veninder var helt oppe og køre over eeeeeendelig at have modtaget noget "officielt" om brylluppet :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

MILEPÆL og andre opdateringer..

I dag er der 10 måneder til vores store dag ()() Jeg synes ikke det er længe siden at vi talte om at nu var der et år til! Hvor er de sidste to måneder blevet af??

Lidt indkøb fra to søde brude herinde fra:

post-62798-0-32816400-1415175906_thumb.j post-62798-0-76255400-1415175958_thumb.j

I sidste uge var jeg et smut forbi København på vej hjem fra fra job, først på besøg hos Anine hvor jeg havde kapret mig noget super fedt glimmer + metalkarton, en guldspray og de fiiiineste syltetøjsglas som hun har pyntet med bånd og søde blonder. De er SÅ fine og kommer til at se brandgodt ud på vores receptionsborde med små georginer i, i hvide og pink/koral nuancer.

Dernæst et smut forbi Nordhavn St. hvor jeg mødtes med Camilla Krøier - eller damen med guldrammen som vi jokede om :lol: Jeg havde nemlig skyndt mig at reservere den fine (STORE) guldramme og en helt masse andre lækre ting, heriblandt de super fede photobooth props i gummi, som er liiiidt sjovere end alm. paprekvisitter synes jeg. Camilla havde også palmebladstallerkener og -gafler med til mig og de fine hjemmelavede skilte hun havde brugt til deres photobooth.

Jeg er sååå glad for tingene og det er så fedt at vi kommende brude kan få glæde af nogle af de smukke ting som andre herinde fra køber/laver! Tusind tak for handlerne skønne 'fruer' :biggrin::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

super fede ting du har fået købt dig :loveshower: og dejligt at i har fået så meget feedback på jeres STD kort

Tak :D Ja det var virkelig dejligt, jeg håber de positive tilbagemeldinger fortsætter ;)

Hi hi, selv tak :) Glæder mig til at se billeder af det hele in action! Med så meget guld kan det jo ikke gå galt :wink:

Haha, nej det er også det jeg tænker :D

Hold nu OP nogle fine billeder søde! og hvor ER din ring smuk!!! :loveshower::7himmel:

Tusind tak søde Christina! Jeg elsker den også :biggrin::a1221:

0

Del dette indlæg

Super dejlige billeder og nogle meget gode ideer. Jeg fik inspiration fra dig og vil ogsaa gerne bruge vores fingeraftryk paa invitationerne. Men desvaerre er jeg ikke saa kreativ. Kan du hjaelpe mig paa vej? Jeg vil meget gerne hoere hvordan I har lavet fingeraftrykkene.

0

Del dette indlæg

Super dejlige billeder og nogle meget gode ideer. Jeg fik inspiration fra dig og vil ogsaa gerne bruge vores fingeraftryk paa invitationerne. Men desvaerre er jeg ikke saa kreativ. Kan du hjaelpe mig paa vej? Jeg vil meget gerne hoere hvordan I har lavet fingeraftrykkene.

Dejligt at kunne give inspiration videre! :)

Jeg skal prøve at beskrive processen sådan nogenlunde step-by-step... Du spørger bare hvis noget er uklart/forvirrende ;)

1) Vi købte små trykpuder i Panduro hobby i de farver som vi gerne ville have. Dette viste sig at være spild af penge da farven alligevel bliver anderledes når den bliver scannet til computeren. Mit råd vil derfor være: Bare køb en lille alm. sort trykpude ;)

Lav jeres fingeraftryk hver for sig - dvs. du laver en hel A4 side med dine tryk og din H2B med hans. På den måde kan I vælge de tryk ud som fremstår skarpest og pænest. Det er ikke helt nemt nemlig og hvis I laver dem ovenpå hinanden her fra begyndelsen, så bliver det helt mudret når det bliver scannet over er vores erfaring.

2) Scan siderne ind på jeres computer. Herefter skal du have fat i Photoshop eller et lignende program. Vi brugte gratisprogrammet "gimp" der minder om PS.

3) Udvælg de bedste fingeraftryk og klip dem ud af den indscannede side, således at du ender med kun at have to små billeder af hver jeres fingeraftryk

4) Fjern baggrunden (det bagerste lag) på de to billeder (baggrunden skal blive skakternet). Herefter starter et større nørklearbejde! Vi brugte laaaang tid på at få fjernet AL baggrund inde mellem de små linjer i fingeraftrykkene. Funktionen/hjælpemidlet i programmet du skal have fat i, er "tryllestaven". Vi brugte også en funktion som kan markere alt på et billede i samme tone - på den måde kunne vi få den lidt mudrede baggrund til at stå frem og så bruge tryllestaven til at få den slettet.

5) Nu kan du ændre farverne på de to aftryk så de er som I ønsker dem

6) Sæt de to billeder over hinanden og "lås" dem sammen til ét billede.

7) Gem filen og nu kan du bruge den som helt alm. jpg eller lign. billedfil :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin: De billeder glæder jeg mig altså også til at se :blush::cheerleader3:

hehe jeg skal nok love at give jer et lille sneak peek så snart jeg får billederne, hun sagde der nok ville gå en uges tid men hun har vist ret travlt lige pt. fordi hun har været syg så tror hun er lidt bagud med billederne fra et par bryllupper, og de er trods alt de vigtigste! Så kan jeg godt vente lidt :)

Ja, det er et stort arbejde at bearbejde og sorterer billederne, men venter gerne :tunge:

Eij hvor blev de gode :cheerleader3: ELSKER det med jeres hund :heart::heart::heart:

0

Del dette indlæg

:biggrin: De billeder glæder jeg mig altså også til at se :blush::cheerleader3:

hehe jeg skal nok love at give jer et lille sneak peek så snart jeg får billederne, hun sagde der nok ville gå en uges tid men hun har vist ret travlt lige pt. fordi hun har været syg så tror hun er lidt bagud med billederne fra et par bryllupper, og de er trods alt de vigtigste! Så kan jeg godt vente lidt :)

Ja, det er et stort arbejde at bearbejde og sorterer billederne, men venter gerne :tunge:

Eij hvor blev de gode :cheerleader3: ELSKER det med jeres hund :heart::heart::heart:

Tusind tak - vi synes også selv dem med vores lille vovse er blevet ret hyggelige :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Flere indkøb..

Var med en veninde på loppemarked i Tap1 i København i sidste weekend og sørme om jeg ikke fandt de fineste små lommetørklæder med forskellige brodderier og andre fantastiske små detaljer!

Jeg har en idé om at lave en lille zinkkurv/anden kurv/kasse hvori der skal stikke små fine lommetørklæder op, i forskellige farver, størrelser osv. osv. Liiiidt hyggeligere end alm. kleenex til vores gæster synes jeg :a1221:

Et af de der projekter som sikkert kommer til at koste fem gange mere at føre ud i livet, end nødvendigt, men det er de små detaljer der gør forskellen (siger jeg til mig selv :tunge: )

Inspirationsbilleder..

post-62798-0-97277100-1415886840_thumb.j post-62798-0-59346800-1415886852_thumb.j post-62798-0-29530800-1415886862_thumb.j

0

Del dette indlæg

Flere indkøb..

Var med en veninde på loppemarked i Tap1 i København i sidste weekend og sørme om jeg ikke fandt de fineste små lommetørklæder med forskellige brodderier og andre fantastiske små detaljer!

Jeg har en idé om at lave en lille zinkkurv/anden kurv/kasse hvori der skal stikke små fine lommetørklæder op, i forskellige farver, størrelser osv. osv. Liiiidt hyggeligere end alm. kleenex til vores gæster synes jeg :a1221:

Et af de der projekter som sikkert kommer til at koste fem gange mere at føre ud i livet, end nødvendigt, men det er de små detaljer der gør forskellen (siger jeg til mig selv :tunge: )

Inspirationsbilleder..

attachicon.gif1af27db50a80a2964e14a693391b0246.jpg attachicon.gifb3f42bab3c9f77e4586d5bcdf2eed660.jpg attachicon.gifc811cdc7f6266b490947a275fc9880dc.jpg

Synes det er en vildt fed ide :loveshower: og så du selv siger, nok kommer til at koste lidt mere en alm. kleenex

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tid til at få hovedet ud af busken.. Den der brudekjoleprøvning!

Ja jeg har nok udskudt tanken om den der kjoleprøvning, fordi jeg ærlig talt gruer for den. Jeg er en stor plus size - formentlig 50-54 i brudekjoler - så jeg tror ærlig talt at det bliver en kamp at finde en kjole som jeg kan passe og som samtidig er flot og ungdommelig.

For en uges tid siden satte jeg mig så med min mor og min bedste veninde, som er de to der skal med ud og prøve. Vi gik igang med den store research på nettet for at finde butikker som forhandler større størrelser og som vel at mærke også have nogle modeller hjemme som jeg kan komme til at prøve! Flere steder var svaret at deres kjoler kunne laves i op til str. 60 men at de kun havde fx str. 46-48 hjemme til at prøve.. Ja det kan jo så være ligemeget :td: :(

Vi fik dog fundet en del steder her på sjælland, ligesom vi har planlagt en tur til fyn/jylland fordi jeg bare VIL i Panayotis..

Jeg har booket hos MANGE butikker, men jeg tror ikke at jeg kan komme til at prøve mere en 2-3 kjoler hos hver, så jeg vil altså ud og se alle mine muligheder. Jeg tænker at jeg bare kan aflyse hen ad vejen hvis nu jeg finder drømmekjolen hurtigt (fingers crossed!)

Stederne er:

Nicolai (kbh)

Casa lezar (kbh)

Beluga Wedding (kbh)

Lucca (kbh)

ABC Brudekjoler (kbh)

Bentes Brudedesign (Taastrup)

Boutique Yasmin (Høng)

MM Design (Sorø)

Glamour (Odense)

Panayotis (Vejle)

Jeg skal afsted i løbet af slutningen af januar/midten af februar..

Åh søde zillaer, kryds fingre for at det ikke bliver så slemt som jeg frygter :blink::unsure:

0

Del dette indlæg

Hold da op, det var mange butikker! Men fedt med research og at i er så organiserede! :) Er sikker på det nok skal gå og du finder den smukkeste kjole, der får dig til at stråle :) Synes der er mange, der frygter brudekjoleprøvning, men alle ender med en virkelig god oplevelse og deres drømmekjole! Selvfølgelig gør du også det :) Krydser fingre for dig!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer