Julle2u

Julia og Henriks sommerbryllup Favourboxes, indkøb og stress:-)

35 indlæg i dette emne

PA

Jeg er rigtig glad for at blive fejret - men knapså glad ved at jeg er blevet overhørt ang. udklædning. Jeg følte mg som lort den dag!!! Jeg havde det bedst ved at sidde i baren og drikke...der var jeg knap så synlig... (tror de havde glemt at jeg vejer 20 kilo for meget...)

Jeg skulle så sælge bananer og kartofler...ææææv....ikke lige mig! og det endte med at det var dem der måtte overtage...det er for meget for mig og den person jeg er.

Jeg synes tilgengæld det var fedt at prøve at pole danse...HÅRDT, men en god udfordring. Det tog jeg i stiv arm...og kunne mærke samtlige muskler i nogle dage efter...AAAVVV :-)

Senere ville de have jeg skulle stille mig op på en barscene og synge to sange - der måtte jeg også bruge min veto ret!!

Når alt det er sagt, så synes jeg det var hyggeligt at sludre og få nogle drinks og spise noget lækkert mad...

meen, det andet, knap så fedt...

Jeg tør godt ligge et billede i min tråd...jeg har camufleret mig lidt...og den brune bluse blev pænt taget om livet!!!! Havde blusen ikke været der, så havde jeg taget mit eget tøj på.

post-64954-0-90837800-1405378050_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der snart kun to uger til bryllupet jeg mangler en del små ting...

Jeg er stort set færdig med alle DIY projekter og det er skønt!

Jeg har fået handlet de sisdte småting , bl.a af søde mennesker herinde. Nu venter jeg bare på at det kommer frem til mig.

Jeg mangler dog stadig hente drikkevarer i Tyskland... godt jeg har ferie!!!

Jeg er begyndt at glæde mig ekstra meget nu.

Der er desværre kommet 5 afbud, efter deadline for betaling af maden. Det er lidt sure penge at skulle af med, når nu vi kører budget bryllup.

Mine nye sko, i den rigtige størrelse :-) er også kommet nu. WEEEHUUU....så dejlige at have på!

Jeg sætter et par billeder ind af mig med sko, samt bordhæfte, som dem Mette har lavet en opskrift på :-)

post-64954-0-15935100-1405378389_thumb.j

post-64954-0-60990100-1405378404_thumb.j

0

Del dette indlæg

Øv hvor er jeg ked af at høre, at de ikke har lyttet til dig angående udklædning... Det er sgu aldrig sjovt uanset om de synes det er pjat eller hvad der nu har fået dem til at proppe en dig i så tætsiddende et outfit, efter du havde bedt om slet ikke at blive klædt ud (hvis jeg forstår dig rigtigt?). Når det så er sagt, så bærer du det egentligt meget godt, og jeg havde aldrig gættet at du vejer 20kg for meget, for det sidder langt pænere på dig end det gjorde på mig. Jeg er igang med et vægttab, men de fleste af mine overflødige kg sidder på min mave, så jeg forstår udmærket godt at du ikke følte dig godt tilpas i den mundering! :hug:

SÅ fine sko! Virkelig lækker farve! Og fine bordhæfter!

Super ærgerligt med de afbud!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ak ja, når jeg nu ikke kan sove...så kunne jeg jo lige så godt gå i køkkenet og lave hjemmelavet sæber til favour boksene.

Desværre var de former udsolgt, så jeg er nu endt ud med skaller og små blade.

De er selvfølgelig røde, med et strej af lilje duft.

Er spændt på resultatet om nogle timer:-)

0

Del dette indlæg

Der er ved at blive lagt sidste hånd på nogle af de praktiske ting....

Turen er i dag gået til Tyskland, for at hente våde varer....lang dag, i sådan en varme:-) hurra for preorder...

Da jeg kom hjem var endnu en pakke ankommet...organza til vores chaircovers.

Jeg venter nu spændt på endnu en pakke med en lille taske - i blå så den kan matche mine sko.

Jeg kan godt mærke at jeg er lidt stresset... Hele torsdagen er afsat til negle og spraytan...og derefter en tur med seminarietøserne. Vi skal lave noget aktiv...så håber ikke jeg knækker de fine negle:-)

Jeg ser dog frem til en slags PA 2 - da disse piger ikke kunne deltage i den første.

Når klokken slår 03.00 går turen mod grønttorvet.... Nørhøj, jeg er sikkert meget træt hele fredagen, som skal gå med at gøre forsamlingshuset klar, og smøre sandwiches til receptionen. Min kommende mand sover med vores børn hos hans mor, så jeg håber jeg kan få en rolig fredag aften, og få slappet lidt af, og komme i seng i nogenlunde tid:-)

Mine favourboxes er også klar, dog mangler jeg til børnene. Indholdet skulle gerne være på vej med posten:-)

Og sammen med datteren på 6, har jeg lavet sæber sammen med....

post-64954-0-46012700-1405975168_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sååå.... Nu er alt det sidste gør det selv færdigt!!!

Nu kan jeg så bare vente til på fredag, hvor lokalet skal pyntes.

Vi er begyndt at øve brudevalsen herhjemme. Nørhøj hvor vi er ved at dø sf grin... Vi er lidt nogle kegler til det dans der:-) vi har dog fundet en vals der er lidt slow i det, det hjælper lidt på det

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer