fruekjær

buschaufføren og kristina

3 indlæg i dette emne

nu har jeg tid til at skrive en rigtig info om os

jeg havde smidt min kæreste ud i 1999 var høj gravid med hans datter og jeg havde en pige til med ham og så når de var i seng sad jeg på Jubii chat det gjorde han også jeg var kun 23 år og havde ikke i sinde at være alene for altid. nå jeg snakkede med nogle jeg kunne lide men så kom der en snebold på skærmen man kunne kaste med snebolde derinde og jeg begyndte at snakke med en peter jensen og til sidst snakkede vi over telefonen og til ja tilsidst mødtes jeg var ved at skulle føde og han havde ikke børn og boede hjemme hos mor jeg er stolt over han har taget de to piger til sig som en far gør . ham der har lavet de to piger vil ikke se dem da det ikke er drenge :( så peter min kommende mand har taget dem til sig og det har hans familie også .

der efter har vi fået 2 børn sammen en pige og en dreng så vi har 4 børn her i huset 3 piger lise på snart 17 år ,lærke på 14 år ,pernille på 12 år og lukas på 6 . og de skal være brudebørn nu har det så længe spurgt om vi ikke skulle giftes .

jeg er i gang med uddannelse som tandklinikassistent dem der ikke ved hvad det er er hende der suger jer i munden og hjælper tandlægen . og min kommende mand peter Kjær og senere hen så skiftede vi efternavn så vi havde ens efternavn så peter jensen blev til peter Kjær og mit kristina Sørensen blev til kristina Kjær og børnene hed Sørensen så de fik Kjær det er kun lukas der født ind i navnet Kjær . i dag er min mand buschauffør han køre 400s og 300s om eftermiddagen til midnat dem der bør i kbh ved hvilken busser det er :)

men pigernes tøj som i så er bestilt min brudekjole får i billeder senere når jeg over til min svigermor :9 den er købt brugt en gang til 1000 kr da der manglede båndet i ryggen . men den er smuk er ikke i tvivl om at jeg skal giftes iden ved jeg skal giftes iden elsker den .

kopier min bryllups invitation ind senere og har lige fåret afvide i dag vi skal gifte 2 august kl 14:30

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer