Dobbeltbrud

Hvad hedder disse?

11 indlæg i dette emne

Jeg så et slør på bryllupsmessen med en rigtig fin detalje. Det så sådan ud:

16m3ssz.jpg

I forstørret udgave er det sådan en her:

5jwegw.jpg

Men hvad hedder sådan en hvis jeg skal søge på den? (Gerne på engelsk så jeg kan tjekke ebay :) )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du prøves veil (with) rhinestones???

Tak for dit bud - jeg burde måske lige have specificeret at jeg HAR sløret :wink: - det er kun de diamantformede "sten" jeg er på jagt efter - rhinsten er flade på den ene side og det er disse ikke - de er som den store lille, bare meget mindre og jeg er FULDSTÆNDIG på bar bund med hvad jeg skal søge på.. :oops:

Men tak alligevel :loveflag:

0

Del dette indlæg

aha.... det er så i orden... hihi...

Men ejg stødte på noget lign. engang.. kan bare ikke huske hvad de hedder... ser lige om jeg kan finde det... og ellers prøv at spørge mms.. hun køre jo med bling bling tema...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

aha.... det er så i orden... hihi...

Men ejg stødte på noget lign. engang.. kan bare ikke huske hvad de hedder... ser lige om jeg kan finde det... og ellers prøv at spørge mms.. hun køre jo med bling bling tema...

Oki - tak :)

0

Del dette indlæg

Måske noget med "drop diamanter" da den jo er dråbeformet?

Det var ikke det de hed - men søgningen på dette ledte mig i den rigtige retning - så nu skal jeg blot have fundet frem til hvor det er billigst og have dem bestilt :)

Mange tak for hjælpen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er super fine, men uden hul i og flade på den ene side, men ellers ligner de ret godt :) Jeg har dog fundet den type jeg søger - jeg skal bare lige have nærstuderet hvor de er billigst, så smider jeg linket herind :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer