cbnpnj

Medlem
  • Content count

    216
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About cbnpnj

  • Rank
    Hvem sagde bryllupstosset? Mig - naaarj!!!!! :)
  • Birthday 06/06/1985

Profile Information

  • Vielses dato
    21.06.2014
  • Type vielse
    kirke
  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    Jungshoved præstegaard

Recent Profile Visitors

989 profile views
  1. Et fantastisk bryllup er overstået og jeg har fët gjort overskuddet op, og det er sat til salg.

  2. Ja, men der kommer jo også en sang til min mand som "det ekstra" til ham.
  3. Hej. Jeg har skrevet en tale, og takker i den mine forældre og min veninde som har hjulpet os RIGTIG meget. Jeg nævner ikke min svigerfamilie, da de ingenting har bidraget med. De betalte min svigerindes kjole til hendes bryllup, men har ikke overhovedet tilbudt at betale min mands tøj. Jeg føler ikke rigtig jeg har noget at takke dem for, men samtidig tænker jeg også hvordan det vil blive modtaget af gæsterne og Hvad tænker I? Ligger lige talen ind: Det er en overvældende dag, med en masse ubeskrivelige følelser. Tak til jer alle fordi I er kommet og fordi I vil dele dagen med Peter og jeg. Jeg vil gerne rette en speciel tak til nogle fantastiske mennesker, som vi foruden, ikke havde fået et så smukt bryllup. Mine forældre der siden vi spurgte om at flytte festen herud, har stået model til alle, specielt mine, ideer. I har hjulpet os dag ud og dag ind med at gøre Brimegaarden ekstra fin til denne dag. I har lagt lige så meget energi i det som vi selv, og haft en utrolig stor forståelse for en masse småting som, specielt jeg, gerne ville have på plads. Tusinde tak til jer, ikke bare for al jeres hjælp i denne forbindelse, men for al den hjælp og støtte som I altid yder os. Min barndomsveninde Kirstine der, selvom du kender mig, tilbød at hjælpe med at lave den kreative del. Vi har snakket/grinet og hygget os. Og når mine gentagne bemærkninger om at " du skal følge stregen" blev til lidt for mange, har du blot med et smil overladt arbejdet til mig selv og begivet dig i kast med det næste. Tak fordi du kender, elsker og respekterer mig som jeg nu engang er. Du er en ener, jeg elsker dig. Og nu dig kære Peter. Min gamle kæreste/nye mand. Fuck, hvor ser du godt ud. Siden du friede foran alle mennesker på Cafe Mocca i Præstø d. 17. januar 2012 har jeg glædet mig til at stå her, på denne dag sammen med dig. Normalt er jeg rimelig svær at holde hemmeligheder for, men jeg havde absolut ingen anelse om at du havde planlagt at fri. Da du tog hånden i din jakkelomme troede jeg du ledte efter en tandstik - men nej, du lagde dig på knæ og friede. Vi har lige om lidt været sammen i 12 år. Nogle vil nok mene det er lang tid, men i den tid har vi lært hinanden så dybt at kende, så bl.a. da du friede vidste du udemærket at komme med en ring, det ville ikke lige være DET, men et lilla D&G ur derimod, det ville være lige DET, og jeg elsker det. Vi har fået de to skønneste børn sammen som man overhovedet kan forestille sig. Skat du er ikke den jeg kan leve med, du er den jeg ikke kan leve uden og det vil jeg gerne sige dig tak for. Traditionen tro holder bruden jo ikke tale. Det er måske allerede lidt for sent så derfor vil jeg stoppe her, men jeg er ikke helt færdig, så derfor, Peter denne her er ene og alene til dig. From this moment (sang fra mig til ham) Jeg elsker dig.
  4. Prøv at kontakte asian planner, (de er på facebook). De er billige, ved ikke hvordan det ellers er.
  5. Jeg skal ikke have nogen på. Der er korsage i kjolen, så den holder godt på det hele ..... Tror også man skal overveje nøje hvor meget man tager på pga. varmen... (vi skal giftes slut juni så satser på dejlig varme)
  6. Lige præcis, derfor vi også valgte det. Men dengang vi inviterede var der for mange til at vi ville kunne være der, derfor søgte vi "udenbys"... Jeg har den helt rigtige mavefornemmelse omkring det, og selvom det også betyder en masse mere arbejde til os, i form af at gøre "klar" og ekstra lækkert, så får vi selv rigtig meget ud af det, da "alle de småting" man aldrig får gjort nu BLIVER gjort...
  7. Ingen spørgsmål er dumme.... Når du har fundet den kirke du ønsker, højreklikker du blot på den og kopierer, og indsætter der hvor du skal bruge det. Venlig hilsen Christina
  8. Til alle jer der beder om det.. I kan selv meget hurtigt og nemt kreere jeres helt eget. I åbner en blank side i Word I sideopsætningen ligges det ned. I sideopsætning vælger I tre kolonner Nu sætter I blot ind hvad I ønsker af drinks (for overblikket og bartenderens skyld max 7-8 forskellige). I kan også sætte jeres monogram osv. på og lave det i de farver I i forvejen kører med, ja kun fantasien sætter grænser. Når der er færdigt op udprintet kan I laminerer det, så holder det sig flot hele aftenen. Når det er kold kan I i ombuggende ridse en linje med en nål eller lign. så det kan formes trekantet. Håber det var forståligt. God arbejdslyst.
  9. hmm øv øv... Det ligger på sydsjælland. En fantastisk perle...
  10. Det eneste jeg lige har er dette, og det er et meget gammelt og dårligt billede... http://www.heste-nettet.dk/lodge/46658/ Her er stedet, men det er også meget gammelt...https://maps.google.dk/maps?q=brimegaarden&nfpr=1&ie=UTF-8&ei=1llXU9aqMqOGywOskIEQ&ved=0CAkQ_AUoAg
  11. En lille opdatering på hvad der er sket siden indlægget. Først en KÆMPE tak for jeres indput. Både dejligt at få "bekræftet" at det ikke er os der er snærpede... Vi har også valgt at lukke dem ude, det gider jeg ikke bruge min tid og energi på. Vi har overvejet mange modeller, men helt at droppe festen, når vi nu havde lavet så meget til den af både DIY og mental forberedning og glæde, det kunne jeg ikke klare. Når men vi har valgt at ændre lokation. Vi har afbestilt præstegården og istedet gået igang på egen gård med at shine den op. Det er en utrolig smuk gård og det ligger så flot, så det er egentlig oplagt at vi skal være der, der var bare ikke plads til alle dem vi havde inviteret da jeg ikke vil have telt. Men nu kan vi være der, så der skal lige ryddes ud i salen hvor vi skal være, og pyntes op. Tror det bliver rigtig hyggeligt og intimt. Lige som vi rigtig gerne vil have det. Og et kæmpe plus er at vi sparer en MASSE penge..... Der er dog en del arbejde med at gøre det ekstra smukt udenfor, ikke mindst fordi der blev gravet ny vandledning ned i efteråret at uduelige entreprenører der ikke kunne finde ud af det de lavede, så græsplanen har lignet en byggeplads indtil vi selv gik igang i påsken, men nu bliver den fin når græsset kommer.... Så skal der plantes lidt blomster hist og her og så lige males lidt hegn... Kæmpe knus til jer for opbakningen.
  12. Vores kirkesange er så meget på tværs... Hvis vi vil have noget "ud over det normale" skal vi give 1000 pr. sang... Det vil jeg simpelthen ikke så det bliver det traditionelle. Øv at vi har fået ny kirkesanger...
  13. Ja, jeg er også meget skuffet. Vi vidste godt at det ville blive et problem, og havde derfor fra starten forventet lidt problemer, men at folk helt vælger at blive væk chokerer mig, og gør mig ked. Rent prismæssigt tæller det ikke halvdelen for feststedet er halv-dyrt og det tæller ikke antal personer. Vi har brugt så længe og så meget energi. Samtidig synes jeg også at det er tarveligt overfor dem der gerne vil med at melde afbud, men jeg vil ikke bruge så mange penge på en middelløsning på en dag. Jeg føler ikke at jeg vil snakke med folk, jeg vil ikke tvinge personer til at komme, det er voksne mennesker. Vi har svarfrist om få dage og mangler stadig fra nogen, og når folk trækker det til sidste øjeblik fortæller det mig at de ikke er interesserede... Så vil jeg altså hellere noget som jeg får glæde ud af... MEN, kjolen er hjemme og skal også bruges, for vi skal giftes i kirken. Nogen der har en god ide til hvad vi kan bagefter? Vil ikke ud og spise offentligt i en brudekjole.
  14. Ja som overskriften lyder... Vi overvejer kræftigt at aflyse det hele. Grunden er at en del har meldt afbud og vi derfor næsten kun står tilbage med "den ældre generation". Stort set ingen af vores venner deltager enten fordi den ene eller den anden ikke vil være i samme lokale hvilket åbenbart skal gå ud over os... Men man kan jo ikke tvinge folk.. Vi vil komme til at bruge omkring 90.000 på de 36 inviterede gæster hvoraf under halvdelen har svaret og mange har sagt nej. Vi ender formentlig med omkring 20 gæster... Derfor, hvad ville i gøre i denne situation... Vi overvejer bare at rejse og bruge pengene på det istedet... Stadig blive gift i kirken men så droppe festen...
  15. Fik købt undertøj i week. Og lavet en masse DIY samt prøveopdækning... Tiden nærmer sig med hastige skridt nu...