Wetlesen

09.08.14 A&C's store dag! - OPDATERET far side 12..

238 indlæg i dette emne

Annonce ♥

STATUS LIGE NU...

Jeg er blevet ramt med 180 i timen omkring det at være startet på arbejde efter endt uddannelse med et bar på 15 mdr. Jeg har været flittig til at læse herinde, men jeg har ikke rigtig fået kommenteret eller opdateret her. Men nu skal det sgu være, så håber jeg bare, at jeg kan få lov til at uploade alle mine billeder mv.

Foruden alt det i kan læse om nedenfor, så havde vi møde med Memorable igår, vores fotograf og DJ. Og jeg har en super fornemmelse og er sikker på, at det nok skal blive rigtig godt.

​Den 12. Juli kører vi til Tyskland og handler.

Og den 2. august har vi møde med præsten. Salmerne er dog valgt på forhånd og clearet med præsten.

God læsning derned af. Det byder på polterabend, kirkehæfter, lokation, bryllupskage og opdatering på TATTOO. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BRYLLUPSKAGEN...

Vi får en privatperson til at lave vores bryllupskage, da vi ikke ønsker noget vildt og fancy, og samtidig mener, at hun kan gøre det ligeså godt som bageren. Vi har tidligere brugt hende og været meget tilfredse. Nedenfor kan I se et billede af, hvordan det ser ud, hvis man skal have prøvesmagning af forskellige smage. Så laver hun da bare mini-bryllupskager. Jeg elsker det.

Vores kage kommer til at bestå af:

Mudcakebund og 2 chokoladebunde. Et lag med skovbærmousse med friske jordbær og et lag med hvid chokomousse. Udenpå smørcreme og så hvide blomster stukket ud i fondant med en sort "kerne" og et snert af guld. :cheerleader3:

Tag jer ikke af 500-kronersedlen. Det er altså ikke fordi vi har mange penge, at det ligger og flyder med briller, hårspænde og flunkerne. :-)

post-66738-0-57253900-1404151075_thumb.j

Redigeret af Wetlesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KIRKEHÆFTERNE...

Jeg var så heldig, at Forlovet i Las Vegas sendte mig hendes skabelon til deres kirkehæfter, så de ligner mistænkelig meget deres. Men sådan ser de ud.

Jeg mangler at folde 15 stk.

post-66738-0-09083300-1404151220_thumb.j

post-66738-0-38001400-1404151226_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TATTOO...

Mit strømpebånd er nu helet op og jeg synes, at det er så fin.

Jeg ærgrer mig dog nogen gange over, at hele båndet ikke blev blåt. Men flot er det i hvert fald. :loveshower:

post-66738-0-05744100-1404151453_thumb.j

post-66738-0-66364400-1404151459_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MIN POLTERABEND...

Som skrevet så havde jeg jo regnet ud, hvornår min polterabend var. Og ganske rigtigt.. Jeg blev hentet i lørdags.

Min far kom og hentede mig på sin motorcykel og så kørte vi ellers derudaf. Vi stoppede ved Rødovre centeret, hvor min søster, mor, svigermor, svigerinde, kusine og to veninder ventede på mig. Der var seks, der havde meldt afbud af mine veninder på trods af, at alle havde meldt ud, at de godt kunne den dato. Synes det var så nederen og var svært skuffet, men det var en skøn dag alligevel. De andre hyggede om mig, og jeg var så glad for, at de gad bruge deres tid på mig.

Vi startede i Rødovre centeret, hvor jeg skulle gå rundt med mit batch og hårbøjle. Se første billede. Men hyggeligt var det. Her fik jeg 700 kroner, som jeg kunne bruge. Jeg fandt en kjole, noget undertøj og et par sko. Hvem elsker ikke shopping?? :tunge:

Så gik vi op i ammerummet og spiste sandwich. (Min søster havde jo hendes 8 dage gamle pige med). :-)

Herefter kørte vi til eventcenteret i Rødovre, hvor jeg skulle prøve det der total blackout. Meget morsomt, men var total skræmt til at starte med. Men jeg tænkte.. Fandeme nej og så gik det eller los. Skulle smage, lugte og mærke 4 forskellige ting. Det mest ulækre var: Rød Aalborg. Jeg drikker ikke, og det var vildt svært at gætte, hvad det var, da jeg jo hverken kender smagen eller lugten. Gættede på absint. :-) Det lykkedes til sidst efter megen besvær med at nævne samtlige alkoholiske drikke. :wink: Så skulle jeg lugte til en 8 mdr gammel spegepølse. Føj for helvede. Og jeg skulle gætte det. Det var så klamt. Er der nogen herinde, der ved, hvordan en 8 mdr gammel spegepølse lugter?? Jeg gør i hvert fald ikke. :lol: Og det klammeste at røre ved var en plastikslange i vand. Det var super ubehageligt. :blink:

Nå herefter kørte vi til Damhussøen, hvor jeg fik lidt frugt. Så sat min mor mit hår og min søster og svigerinde lagde min make-up. Jeg skulle have taget billeder, og så for min H2B det i morgendagsgave er deres plan. Er meget spændt på dem. I kan se looket i den sorte kjole. Da jeg havde fået taget billeder mellem alle andelortene på broen, så kørte vi videre til Jensens bøfhus i Roskilde. Jeg var total opsat på at skulle i byen og feste, men det var jeg desværre den eneste der var. Så jeg var hjemme klokken 23.00. Det var en fantastisk dag, selvom jeg var vildt skuffet over mine veninder og ærgerlig over ikke at komme i byen. Men det kan jeg vidst ikke tillade mig at være. For dem der var der havde gjort det godt.

Min søster havde planlagt alt og stået for alt det praktiske. Jeg er hende så taknemmelig. Billeder fra fotografen kommer senere. Her er få fra dagen.

post-66738-0-61432300-1404152242_thumb.j

post-66738-0-28491700-1404152251_thumb.j

post-66738-0-62051200-1404152259_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIN SKØNNE H2B..

Jeg har snakket om, at jeg mangler en halskæde til brylluppet. Så sød som min H2B er, så har han været ude og købe en til mig. Men jeg tror desværre ikke, at den passer til kjolen. :(

Hvad tænker I? Kjolen er på side 2.

post-66738-0-93968900-1404152411_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med jobbet og hvor har du fået ordnet meget på det sidste....

Umiddelbart synes jeg ikke smykkerne passer til kjolen desværre.... Når pynten på kjolen er sølv så synes jeg også umiddelbart at smykkerne skal være det.... Jeg vil foreslå nogen helt enkelte smykker med en enkelt perle eller "diamant"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det lyder til at du havde en dejlig PA, men jeg kan godt forstå dig mht afbud. Jeg ville selv havde været så ked af det og skuffet hvis ikke alle bare havde været der - og det var de, og der gik det faktisk op for mig hvor meget det betød at alle var der. Og hvor ærgerligt at de ikke var friske på lidt fest. Men alt det andet lyder til at have været super dejligt og sjovt :loveshower:

Halskæden er meget smuk men umiddelbart vil jeg ikke sige at den passer til kjolen. Men det er svært.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med jobbet og hvor har du fået ordnet meget på det sidste....

Umiddelbart synes jeg ikke smykkerne passer til kjolen desværre.... Når pynten på kjolen er sølv så synes jeg også umiddelbart at smykkerne skal være det.... Jeg vil foreslå nogen helt enkelte smykker med en enkelt perle eller "diamant"

Jeg er så enig med dig. Det er bare så ærgerligt, når nu han har købt det, men han aner jo heller ikke, hvordan kjolen ser ud. :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder til at du havde en dejlig PA, men jeg kan godt forstå dig mht afbud. Jeg ville selv havde været så ked af det og skuffet hvis ikke alle bare havde været der - og det var de, og der gik det faktisk op for mig hvor meget det betød at alle var der. Og hvor ærgerligt at de ikke var friske på lidt fest. Men alt det andet lyder til at have været super dejligt og sjovt :loveshower:

Halskæden er meget smuk men umiddelbart vil jeg ikke sige at den passer til kjolen. Men det er svært.

Det betyder SÅ meget. Jeg blev helt rørt ved tanken om, at alle mine veninder var der, og så var de der bare ikke. Øv altså.. Men ja dagen var SKØN.

Jeg synes nemlig slet heller ikke den passer til. Og jeg tager den ikke på bare fordi, at han har købt den. Det vil irritere mig, hvis jeg føler, at den ikke passer til. Det er bare så svært altså. Han har jo gjort det i den bedste mening. :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer