saki

Se min Kjole......

55 indlæg i dette emne

Jeg kan se at jeg ikke er den første kommende brud der får det sådan, men føler pludselig sådan en usikkerhed på om min kjole nu også er den helt rigtige ?

- billederne her er fra prøvning, men den er købt nu og hænger herhjemme. Men mangler sko, skørt og kan ikke finde ud af om jeg skal have et slør. Havde egentlig forestillet mig opsat hår med blomster og måske et diadem bare. Vil super gerne have lidt feed back fra andre bryllupsiteresserede kvinder. Man vil jo gerne tage sig bedst muligt ud på den store dag!

Redigeret af saki
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Virkelig smuk kjole, og den klæder dig rigtig godt!! Hvad er det du er blevet i tvivl om? - Altså er det noget specifikt, du ikke bryder dig om? Du kan også prøve med et bælte/sash til måske?

Tak, nej bare usikker på om den nu også sidder flot nok og om jeg måske bliver for "bar" uden slør - bælte er en mulighed jeg slet ikke har tænkt på- men det kunne jeg da også overveje :-) Mange tak, synes bare at der er så mange smukke brudekjoler (brude) og billeder herinde og alle steder, så kan man godt tænke "valgte jeg nu det rette! .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er meget smuk og sidder vildt godt på dig !! :lol: Den skal du ikke være ked af, du bliver fantastisk smuk i den :)

1000 tak- jeg er glad for at få så positiv feed back på pasform- havde faktisk oprindelig en idé om at jeg i hver fald skulle have en kjole med stropper eller et lille ærme, men da jeg så prøvede, så synes jeg de flotteste var dem uden : :loveshower:

0

Del dette indlæg

Den er super smuk!!! Elsker den måde man kan se blonden på gulvet bagpå. Hvis det var mig, så tror jeg, at jeg ville sætte et kort slør eller et headpiece/hårsmykke til, for at der ikke kom noget henover den del.

0

Del dette indlæg

Din kjole er bare ultra flot. Meget smuk og er vild med de der flotte blondedetajler. :cheerleader3:

Ville nok tage et opsat hår, klassisk, med flotte blomster i og et lille slør så det ikke tager kjolens detaljer.

Glæder mig til at se hvad du har valgt :loveshower:

0

Del dette indlæg

Den er super smuk!!! Elsker den måde man kan se blonden på gulvet bagpå. Hvis det var mig, så tror jeg, at jeg ville sætte et kort slør eller et headpiece/hårsmykke til, for at der ikke kom noget henover den del.

Mange tak, vil prøve med lidt forskelligt- det er bare så svært at komme til at prøve sammen med kjolen da andre ikke skal se :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, bliver jo helt glad af alle de pæne kommentarer og gode idéer :loveshower: er også selv vild med blonden og vil heller ikke have et langt slør som skjuler for meget. Regner med at få et par hægter sat på, så jeg kan hægte slæbet op efter kirken.

0

Del dette indlæg

Den er meget smuk og sidder vildt godt på dig !! :lol: Den skal du ikke være ked af, du bliver fantastisk smuk i den :)

1000 tak- jeg er glad for at få så positiv feed back på pasform- havde faktisk oprindelig en idé om at jeg i hver fald skulle have en kjole med stropper eller et lille ærme, men da jeg så prøvede, så synes jeg de flotteste var dem uden : :loveshower:

....er også selv vild med blonden og vil heller ikke have et langt slør som skjuler for meget. Regner med at få et par hægter sat på, så jeg kan hægte slæbet op efter kirken.

Jeg troede også at jeg skulle have med skuldre - også generelt en mere simpel blondekjole, men endte også med en uden stropper og større slæb - meget som din :)

Så jeg er også helt med på dine tanker om slør, men jeg fandt ud af at det skal være langt slør - andet deler kjolen op og det er bare synd når ryggen også er fin.. Men jeg vil tilgengæld have en helt tyndt enkellagsslør - som er let at se igennem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

....er også selv vild med blonden og vil heller ikke have et langt slør som skjuler for meget. Regner med at få et par hægter sat på, så jeg kan hægte slæbet op efter kirken.

Jeg troede også at jeg skulle have med skuldre - også generelt en mere simpel blondekjole, men endte også med en uden stropper og større slæb - meget som din :)

Så jeg er også helt med på dine tanker om slør, men jeg fandt ud af at det skal være langt slør - andet deler kjolen op og det er bare synd når ryggen også er fin.. Men jeg vil tilgengæld have en helt tyndt enkellagsslør - som er let at se igennem :)

0

Del dette indlæg

Ja, lyder som om vi har haft samme overvejelser:-) kan godt følge dig i.f.t.det du skriver med kort kontra langt slør. Det vil jeg lige overveje!

Hihi ja :lol: Mht. slør, så er der ikke andet for end at prøve noget forskelligt på, så du er sikker på du vælger det rigtige :) Du kan lave en aftale med en brudekjolebutik om at prøve tilbehør til kjolen og der vil de nok lade dig prøve med kjolen - det er jeg i vært fald blevet tilbudt flere steder, selvom kjolen ikke var købt hos dem :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer