NadiaRasmussen

Cocktailkjoler i Århus - Hvor?

11 indlæg i dette emne

Hej herinde :)

Jeg skal giftes på rådhuset til sommer :loveshower: og vil meget gerne finde en pæn (og lidt ud over det sædvanlige) kjole at have på. Den skal ikke være hvid, men en flot klar farve..

Anyways, jeg ville høre om der er nogen af jer kloge damer, som kender gode butikker i Århus, hvor man kan købe pæne kjoler? :)

TAK! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ligger en butik i studsgade der hedder La princessa .

Så er der selvfølgelig også Marianne carøe , der kan man jo også få specielsyet kjoler, men det koster så nok lige en tand mere, end butikker hvor kjolerne er lavet :)

Og der er jo også Lilly og Kennedys, som jo sælger både brudekjoler og festkjoler .

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

https://www.facebook.com/pages/butik-KARRIZMA/166369120216141

Jeg ved godt det er en udenlandsk butik (ja hvordan skal jeg ellers beskrive det, uden nogle bliver stødt), men de har faktisk nogle flotte kjoler...og de ligger i Viby.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om den stadig er der, men der lå også en kjolebutik på storetorv for et par år siden, har ikke lige været forbi siden. Den ser lille ud udefra, men nedenunder har de et kæmpe udvalg af kjoler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om den stadig er der, men der lå også en kjolebutik på storetorv for et par år siden, har ikke lige været forbi siden. Den ser lille ud udefra, men nedenunder har de et kæmpe udvalg af kjoler.

Jeg tror det er Belmondo du tænker på :) Den har jeg selv i tankerne oss!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om den stadig er der, men der lå også en kjolebutik på storetorv for et par år siden, har ikke lige været forbi siden. Den ser lille ud udefra, men nedenunder har de et kæmpe udvalg af kjoler.

Jeg tror det er Belmondo du tænker på :) Den har jeg selv i tankerne oss!

Ja må altså erkende at jeg har hukommelse som en si :lol: Ved bare den ligger på samme side som royal copenhagen butikken :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om den stadig er der, men der lå også en kjolebutik på storetorv for et par år siden, har ikke lige været forbi siden. Den ser lille ud udefra, men nedenunder har de et kæmpe udvalg af kjoler.

Jeg tror det er Belmondo du tænker på :) Den har jeg selv i tankerne oss!

Ja må altså erkende at jeg har hukommelse som en si :lol: Ved bare den ligger på samme side som royal copenhagen butikken :)

Ja det er Belmondo :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om den stadig er der, men der lå også en kjolebutik på storetorv for et par år siden, har ikke lige været forbi siden. Den ser lille ud udefra, men nedenunder har de et kæmpe udvalg af kjoler.

Jeg tror det er Belmondo du tænker på :) Den har jeg selv i tankerne oss!

Ja må altså erkende at jeg har hukommelse som en si :lol: Ved bare den ligger på samme side som royal copenhagen butikken :)

Det lyder som Belmondo :)

Ej, findes Sophie stadig? :loveshower: Da jeg var barn havde min mor og jeg mange ens kjoler fra Sophie :loveshower:

Ja, det er den da! :)

Generelt er der mange spændende butikker nede i latinerkvarteret, også med cocktailkjoler. Det er i hvert fald klart i det område, jeg ville lede.

Kender du nogen andre (altså mere specifikt)? Jeg er ikke så velbevandret i latinerkvarteret :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer