D95D

Andre kommende unge brude? :)

7 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :)

Håber jeres planlægning går godt!

jeg vil lige høre en gang om der er andre som er/ eller skal giftes i en ung alder ?

Jeg har været sammen med min forlovede i snart 3 år og 2 måneder.

Vi skal giftes d. 4 juli 2015 :loveshower:

Til den tid har vi været sammen i 4 år og et halvt år :)

vi bliver gift 1 måned før min forlovede fylder 22 år og 2 måneder før jeg fylder 20 år.

Mange siger at det er for tidligt at blive gift osv. men nogle i 20´erne kan sagtens være sammen forevigt, som nogen i 30´erne,

er min holdning..så længe man selv tror på det! :)

Men alt i alt ville jeg bare høre om der er andre omkring min alder?

vh Denise

Redigeret af D95D
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har der efterhånden været et par tråde om :) Jeg er 23 og min kommende mand er 25 :) Vi har været kærester i over seks år nu, boet sammen i over fire år - så det er ikke fordi vi kaster os ud i noget :tunge:

Jeg har dog altid vidst at her var en mand, som jeg godt ville kæmpe for resten af livet, så han kunne have friet til mig for fem år siden og jeg havde stadig svaret ja :wink:

Det er jo et valg man træffer. Om man træffer valget som 20årig eller 40årig, gør ingen forskel, hvis man virkelig har noget, som man vil pleje og kæmpe for altid :) Der er jo aldrig nogen forsikring om hvad livet bringer - uanset alder, så derfor må det vigtigste være at begge parter er klar på at holde sammen - i medgang og modgang :)

:loveboard:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

hej :)

ja jeg er 23 og han 25 år skal giftes 31 maj i år :) 43dage :)

vi glæder os helt vildt :)

vi har også været sammen i 4 år :)

vi har aldrig selv detaget i brylluper :) ikke nogen af os så vi har intet at gå ud fra :)

men undersøgt meget og har planlagt godt :)

vi mangler at få papir hjem og printet et par billeder så tror jeg ellers vi har helt styr på den store dag :) skriv endelig hvis det lyster

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer