strandberg83

er der andre der kæmper med talen til H2B

2 indlæg i dette emne

Jeg har for længe siden besluttet mig for at skrive en tale til H2B, jeg har aldrig brudt mig om at bruden skal side og " se sød ud", men nøøøøøøøøøøøøøj hvor er det svær at få sine følelser på papir. Her 2 uger til brylluppet har jeg stadig ikke skrevet noget. Det er bare super træls. hvad med jer andre, er det svær/let at få ord på sine følelser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes om knap 3 uger, og jeg har nu endelig fået noget på papir. Tænk på nogle ting I måske har sammen som glæder jer. Er der noget I specielt godt kan lide at gøre sammen? Er der noget han har fået frem i dig? osv og byg eventuelt op omkring det. Som eksempel har min H2B fået mig til at gøre ting, som jeg ellers ikke havde turdet tro på at jeg kunne (ofte sportsrelateret, han fik mig bl.a. til at lave en ½ ironman og fulgte mig hele vejen). Derudover har vi hund og går derfor ofte aftenturen sammen og ender tit med at tale om samt nyde stjernehimmelen. Jeg har bygget min tale op omkring stjerner og om at han få mig skubbet det stykke mere til at prøve ting, som jeg bagefter bliver vildt stolt over.

Håber, at det måske kan sætte nogle tanker i gang hos dig, så der også kommer noget på papiret! :-)

God fornøjelse og RIGTIG GOD FEST lige om snart! ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer