ANWRA

Gode råd mod bumser

31 indlæg i dette emne

Jeg har samme problem og jeg har lagt mærke til, at det er værst hvis jeg i en periode har spist usundt - inkl. hvidt mel..

Hvis jeg lever på kød og grønsager - i grove træk - får jeg super fin hud, både skulder/ryg parti og i ansigtet :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan også godt betale sig, at se på den indvendige skønhed - dvs. din kost. Jeg kan fx ikke tåle ost og mælkeprodukter og får bumser i ansigtet o.a. steder kort tid efter indtagelse.

Håber du finder det, som virker på dig :loveshower:

0

Del dette indlæg

Så nu har jeg bestilt dette her: http://www.clinique.dk/product/1571/26869/3-Trinshudplejesystemet/St-med-3-Trinshudplejesystemet/3-Trin-Introduktionsst-1/index.tmpl. Det er til 14 dages prøvning, så må jeg se om det er det der virker på mig.

Ja jeg ved godt at kosten også har en påvirkning og spiser også generelt sundt (grønt, protein og fuldkorn), men ja kan godt være at jeg skal prøve at lægge mærke til om der er nogle bestemte fødevarer jeg slår ud af, selvom jeg lige synes det kan være svært at ligge mærke til. Overvejer en 14 dages Detox 1 måned før brylluppet, så jeg kan få renset ud i systemet.

Men ja det er jo en process og handler jo bare om at finde det som virker på mig. Jeg vil så sige at det er blevet meget bedre på skuldrene heldigvis, især når det er en kjole med bare skuldre jeg skal have på og ikke vil gemme mig bag mit sjal hele dagen.

0

Del dette indlæg

Jeg kan lige komme med en tilbagemelding på hvordan det er gået med min hud efter jeg er begyndt med kemisk peeling fra clinique x 2 dgl. Jeg er faktisk næsten fri for urenheder :loveshower: Jeg har ikke siden jeg var 15 haft så pæn hud som jeg har nu. Jeg er ovenud lykkelig for resultatet :loveshower: Dejlig med en tråd som denne der faktisk kan gøre en forskel for nogen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan lige komme med en tilbagemelding på hvordan det er gået med min hud efter jeg er begyndt med kemisk peeling fra clinique x 2 dgl. Jeg er faktisk næsten fri for urenheder :loveshower: Jeg har ikke siden jeg var 15 haft så pæn hud som jeg har nu. Jeg er ovenud lykkelig for resultatet :loveshower: Dejlig med en tråd som denne der faktisk kan gøre en forskel for nogen

Hvor er det dejligt at du har fundet noget som virker for dig. Min datter på 26 år har brugt lang tid på at finde produkter som passede til hendes hud. Hun fandt ud af, at der slet ikke må være kemikalier i og bruger bl.a. Suki-produkter. :7himmel:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer