Shii

Plus size - Min brudekjole!

30 indlæg i dette emne

Jeg glemte helt at spørge hvor du havde fundet den henne??

Jeg leder og leder på sjælland efter butikker med kjoler til store piger og der er ikke mange.....

Jeg prøvede 12 forskellige hos Nicolai, ikke så stort udvalg som hvis man er str 38, men større end forventet

Ja, rigtig mange af dem kan man jo sagtens prøve, selvom den ikke passer i størrelsen også. Jeg prøvede nogle i str. 46, selvom jeg er 54. Og man kan jo stadig få en idé om hvordan den sidder. F.eks. den jeg har på her i tråden var en størrelse for lille.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte helt at spørge hvor du havde fundet den henne??

Jeg leder og leder på sjælland efter butikker med kjoler til store piger og der er ikke mange.....

Jeg prøvede 12 forskellige hos Nicolai, ikke så stort udvalg som hvis man er str 38, men større end forventet

Ja, rigtig mange af dem kan man jo sagtens prøve, selvom den ikke passer i størrelsen også. Jeg prøvede nogle i str. 46, selvom jeg er 54. Og man kan jo stadig få en idé om hvordan den sidder. F.eks. den jeg har på her i tråden var en størrelse for lille.

Jeg prøvede faktisk ikke nogen der var for lille, men nogen stykker der var for store....jeg var så også ude i rimelig dårlig tid så det er begrænset hvad de ville kunne nå at få hjem og tilrettet på 3,5 måned...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt følgende kjole hos Panayotis

plus10.jpg

Den er så smuk

Den er SUPER smuk!!!!!

Jeg er netop også faldet for Mori Lee modellerne.. mener den der er en Julietta... og har fundet mig en butik som jeg skal ind og kigge i ved lejlighed. Håber jeg....

Så først bagefter at Shii bor i Holland... men jeg skal nok finde min kjole... det ved jeg bare...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt følgende kjole hos Panayotis

plus10.jpg

Den er så smuk

Den er SUPER smuk!!!!!

Jeg er netop også faldet for Mori Lee modellerne.. mener den der er en Julietta... og har fundet mig en butik som jeg skal ind og kigge i ved lejlighed. Håber jeg....

Så først bagefter at Shii bor i Holland... men jeg skal nok finde min kjole... det ved jeg bare...

Selvfølgelig finder du en smuk smuk kjole.... Tag en du stoler på og som tør sige sin ærlige mening med....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer