IdaSørensen

Hvad har i på?

10 indlæg i dette emne

Hej alle BK-brude

Jeg skal ud og prøve kjoler første gang d. 7 og kom til at tænke på, hvad har man på?

Er det bare hvidt undertøj? eller har i haft shapewear? Altså jeg har selv et par kg for meget...

Så... Kan i ikke lige skrive hvad i gjorde... eller om det er helt lige meget...

og et lille tillægsspørgsmål, havde i jeres rigtig sko med? eller er det først ved tilpasningen?

På forhånd tak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde lyst undertøj på og så havde jeg mit shapewear med (den er godt nok sort), jeg har rigtig meget overskudshud efter et større vægttab så det holder ligesom styr på det hele....

Jeg synes det er en god ide at medbringe dine sko hvis du har dem, så bliver det lettere at forholde sig til højden....

God ide at tage en BH på der kan gøres stropløs

0

Del dette indlæg

Jeg havde også lyst undertøj på og en stropløs BH.. Havde ikke shapwear med, da jeg ikke regner med at skulle have sådan noget på..

Havde heller ikke mine sko med, da jeg endnu ikke havde fundet dem på det tidspunkt.. Men skal til tilpasning om en måned, og der fik jeg at vide, at jeg skulle medbringe skoene, samt den BH jeg skal have på, på dagen..

0

Del dette indlæg

Lige et tip.... Hvis kjolen du prøver er med formet barm så prøv at smide BH'en (hvis du altså kan lave med det til brylluppet) til trods for at jeg har en forholdsvis stor barm, sad kjolen bare så meget pænere da vi tog BH'en af....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde lyst undetøj på, og stropløs bh :) også havde jeg skoene mine med :) Sådan at jeg kunne se et rigtig billede af hvordan det bliver på dagen.. så vis du skal have shapwear på selve dagen synes jeg du skal have det på, da det måske udgør hvordan kjolen sidder :D Lykke til med kjole prøvning og hyg dig med det :biggrin:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for jeres svar!

Jeg kan ikke rigtig lukke mine støvler helt endnu, så tror de venter til tilpasningen....

Og jo tak Nahdia, glæder mig helt vildt! Så bliver det jo sådan helt virkeligt!!! :a1221:

Jeg følte virkeligheden over at det nærmet sig da jeg var å prøvede og købte kjolen min:P Det er en meget fantastisk følelse... ulempen er at nu har jeg ikke lyst til at vente længer, vil bare i kjolen igen og blive gift :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar!

Jeg kan ikke rigtig lukke mine støvler helt endnu, så tror de venter til tilpasningen....

Og jo tak Nahdia, glæder mig helt vildt! Så bliver det jo sådan helt virkeligt!!! :a1221:

Jeg følte virkeligheden over at det nærmet sig da jeg var å prøvede og købte kjolen min:P Det er en meget fantastisk følelse... ulempen er at nu har jeg ikke lyst til at vente længer, vil bare i kjolen igen og blive gift :P

Det kan jeg godt forestille mig, det er jo heller ikke fair at man bare skal have drømmekjolen hængende uden at man kan have den på :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg havde blot en sport bh på hvilket ikke så særlig pænt ud :td: men jeg havde den bh på som jeg skal have på til brylluppet forrige søndag, da jeg var nede og få taget mål til at få syet kjolen ind. Havde også mine sko med hvilket kjole det helt store udfald i at den heldigvis ikke skal ligges op men blot tages ind 3 cm i hver side omkring brystet... har åbenbart tabt 6-8 cm siden jeg købte kjolen hvilket jo er skønt.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer