Guest Kira89

Nu vil jeg også være med!

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tag et kig på min tråd, jeg har de samme inspirationsbilleder :-)

Åhhh.. Camilla jeg har lueret RIGTIG MEGET på din tråd.

Du har så mange gode idéer og en rigtig god stil :respekt:

Jeg glæder mig helt vild til i har holdt bryllup så vi kan se det færdige resultat :thumbsupsmileyanim:

Haha, tak :-) på tirsdag står den på sommerferie så der kommer med garanti masser af bryllupsstuff på programmet :-D

0

Del dette indlæg

Lige en lille positiv opdate :-)

Jeg ligger lige nu ved poolen og slikker sol i Alanya. Er på ferie med min kæreste, det er virkelig lækkert.

2 dage inden vi tager afsted på ferie går vi igennem byen og min kæreste spørg om vi ikke skal gå ind og kigge på ringe.

Jeg bliver meget overrasket over at han gider...

I går i Alanya spørg han så igen om vi ikke skal tage ned i byen og kigge på ringe. Man kan jo få en del mere for pængene her nede. :-)

Han er nu snu...

hvor skønt, bare det var mig der lå ved poolen :) spændende med ringene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vær lige obs på toldreglerne, skat er pt meget aggressive i at finde passagerer der indfører mere end tilladt, bare så I er opmærksomme på risikoen for at der kan ryge moms, told og gebyrer på ringene hvis I bliver stoppet

0

Del dette indlæg

Mange tak for info. Havde jeg ikke lige tænkt over.

vi har tidligere købt smukker og tøj her nede og er endnu ikke blevet stoppet i tolden.

Er dog heller ikke sikker på at vi får købt nogen denne gang. Jeg syntes det er sindsygt svært at vælge og især fordi at jeg normalt ikke går med ringe så syntes min hånd ser helt mærkelig ud med ring på. Også er det jo en ring man forhåbentligt skal bærer resten af sit liv :-)

Det er jo heller ikke sikkert at man bliver stoppet, man skal bare være klar over risikoen....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er ringene købt :-)

Jeg er simpelthen så glad de er blevet lige som vi ønskede det meget simple og passer perfekt sammen.

hvor fantastisk :loveshower: glæder mig til at se et billede af dem

Som en af de andre zillas skriver, så kan i evt tage dem på hjem, også selv om det ikke er rigtig men så bliver i ihvertfald ikke taget i tolden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er ringene købt :-)

Jeg er simpelthen så glad de er blevet lige som vi ønskede det meget simple og passer perfekt sammen.

hvor fantastisk :loveshower: glæder mig til at se et billede af dem

Som en af de andre zillas skriver, så kan i evt tage dem på hjem, også selv om det ikke er rigtig men så bliver i ihvertfald ikke taget i tolden

(Jeg kom til at trykke "tilføj" for tidligt så indlæget er blevet lidt længere ;-) )

Ja vi har snakket om det. Problemet er at vi er på ferie med min kærestes søster og hendes kærste og de skal helst ikke vide at vi har købt ringe. Vil gerne holde der hemmeligt til min kæreste har friet ...

ja det kan jeg godt se ,,,det er lidt af en problemstilling

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer