Sign in to follow this  
Followers 0
Chris27

Slør Hjælp

4 posts in this topic

Hejsa,

I kan sikkert hjælpe mig. Jeg er på jagt efter et slør, men da jeg gerne vil udenom brudebutikkerne for at sparer lidt penge, skal jeg bruge Jeres hjælp.

Jeg regner med at mit hår skal være i en knold i nakken og derfor skal finde et smalt og enkelt slør, som kan sidde i knolden. Giver det mening?

Det skal ikke gå ud over skulderne, men blot ned af ryggen. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal søge på for at finde frem til det.

Kan i hjælpe?

Chris27

0

Annonce ♥

Jeg købte lækkert blødt tyl på ebay og syede det på en kam fra samme sted :-) Det var billigt og flot!

Det lyder som om du skal søge på "Soft tulle" eller "silk tulle", "veil" og "single tier" fx på ebay.

0

Prøv eventuelt at spørge Miss-Lena, hun kan vist skaffe lidt af hver til rimelige penge - se f.eks her

0

Jeg har netop fået 2 slør hjem fra Light-in-the-box: eet i champagnefarve og eet i elfenben, da min kjole har begge farver. Det champagnefarvede er flot og god kvalitet, men det elfenbensfarvede synes jeg ikke lige så godt om, men det er også et andet design. Det er tre slør, som er sat sammen og det bliver for kluntet, men jeg kan sagtens fjerne eet eller to af dem.

Kjolen er dog hos syersken, da den skal lægges op, så jeg kan først prøve det sammen primo august.

De kostede begge ca. 200 ialt med forsendelse - så det var megabilligt, da jeg ellers kun har set (selvfølgelig længere og flottere slør) til min. kr. 1.000

post-70715-0-56922100-1404906916_thumb.j

Edited by SRHansen
0

Annonce ♥