Chris27

Slør Hjælp

4 indlæg i dette emne

Hejsa,

I kan sikkert hjælpe mig. Jeg er på jagt efter et slør, men da jeg gerne vil udenom brudebutikkerne for at sparer lidt penge, skal jeg bruge Jeres hjælp.

Jeg regner med at mit hår skal være i en knold i nakken og derfor skal finde et smalt og enkelt slør, som kan sidde i knolden. Giver det mening?

Det skal ikke gå ud over skulderne, men blot ned af ryggen. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal søge på for at finde frem til det.

Kan i hjælpe?

Chris27

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har netop fået 2 slør hjem fra Light-in-the-box: eet i champagnefarve og eet i elfenben, da min kjole har begge farver. Det champagnefarvede er flot og god kvalitet, men det elfenbensfarvede synes jeg ikke lige så godt om, men det er også et andet design. Det er tre slør, som er sat sammen og det bliver for kluntet, men jeg kan sagtens fjerne eet eller to af dem.

Kjolen er dog hos syersken, da den skal lægges op, så jeg kan først prøve det sammen primo august.

De kostede begge ca. 200 ialt med forsendelse - så det var megabilligt, da jeg ellers kun har set (selvfølgelig længere og flottere slør) til min. kr. 1.000

post-70715-0-56922100-1404906916_thumb.j

Redigeret af SRHansen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer