thereallady

Vinter Bryllup/Barnedåb i Januar. <3

49 indlæg i dette emne

Så er ringene bestilt :cheerleader3:

Vi var i Lyngby og bestille ringe i dag og bryllups smykker til mig :7himmel:

Hende sælgeren var ikke lige den bedste til hendes job hun viste ikke hvad vores ringe kostede helt nøjagtig og kunne heller ikke slå det op så hvis vi ikke havde sagt det til hende så ville hun ikke vide hvor meget hun skulle tage i depositum... og hun kunne ikke give meget vejledningen med hensyn til str. andet end "hvad du synes passer bedst"

Men... Super dejligt at det er gjort nu.... Så er det bare at vente.... de ville sende en sms til os når de var klar og det skulle de gerne være inden for 2-3 uger :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

først og fremmest stort og lidt forsinket tillykke med jeres lille Anna :loveshower::loveshower:

fedt at i har fundet lokaler også selv om at datoen skulle rykkes lidt og øv at du har sko krise

uuuh dejligt at ringene er hjemme, også selv om det var en lidt sløv service.....så er det dejligt at få sat kryds ved dem

0

Del dette indlæg

jeg fik også være til skrædder her for nogen uger siden og det var super dejligt at få kjolen på igen jeg må lige se om ikke jeg kan få lagt et billede op af kjolen her på et tidspunkt for den skal i da ikke snydes for

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

og et billede mere :) se bort fra låget i toppen det skal ikke være der når der kommer blomster i det var bare fordi den skulle transporteres og ellers ville vandperlerne vælte ud. Kom til at vælte den her hjemme.... der var vandperler over ALT! men det så flot ud da de hoppede af sted som små hoppe bolde.

post-73793-0-16799600-1416256551_thumb.p

Redigeret af thereallady
0

Del dette indlæg

Hvor er det fint!

Vi har også købt vandperler som vi vil komme i nogle af vores store syltetøjsglas. Og så med nogle vandtætte led-lys i bunden. Har i tænkt jer at blomsterne skal stå i dem eller hvorda er planen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det fint!

Vi har også købt vandperler som vi vil komme i nogle af vores store syltetøjsglas. Og så med nogle vandtætte led-lys i bunden. Har i tænkt jer at blomsterne skal stå i dem eller hvorda er planen?

Jeps planen er at låget kommer af og så røde roser ned i hvor hovederne stikker op i toppen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer