thereallady

Vinter Bryllup/Barnedåb i Januar. <3

49 indlæg i dette emne

Når... Nu må vi se om jeg kan finde ud af at oprette mine egen tråd her inde :)

Jeg har jo igennem længer tid luret på alle i andre skønne brude og fået dejligt meget inspiration så det kan da være at jeg skulle begynde at samle alle mine flyvske idéer på et sted.

så må vi se hvor meget ændre sig undervejs. :oops:

Lidt om os:

Jeg hedder Christina og er 31 år og min H2B hedder Claus og er 27 år.

Vi har 2 skønne piger Luna på 3 år snart 4 år (til september :o) og Emma på 4 år snart 5 år (til juli :o) og en lille pige mere på vej som gerne skulle komme midt september.

Jeg har altid gerne ville giftes på et tidspunkt men min kære H2B har ikke ment at det var nødvendigt det var en masse penge for en dag og vi var jo sammen og ville hinanden uanset om vi havde ring på eller ej..... og det er jo også rigtigt.... MEN.... jeg har altid haft en lille drøm om at blive fulgt ned af kirkegulvet af min far. ( jeg er nok fars pige )

Men hvis kæresten ikke ville ja så ville han ikke og det var jeg da også begyndt at affinde mig med .... :shooter: så småt...

Men så en dag i April (til min storebrors fødselsdag ) hvor vi snakkede barnedåb så sagde min fætters kone at vi jo bare kunne holde bryllup og barnedåb på samme tid

det gik Claus så i tænke box over og sagde så "jo det lyder da som en meget god ide, så slipper vi også for at holde 2 fester"

og så fik jeg så mit bryllup alligevel :cheerleader3::c166::cheerleader3:

Så nu er jeg gået i planlægnings mode og prøver at få det hele til at gå op i en højre enhed (altså få alt det jeg gerne vil have ) uden det kommer til at koste alverden. :wink:

Bryllup/barnedåb.

Jeg har tænkt på at hvis vi blev gift om formiddagen så kunne vi holde barnedåb for lillepigen om eftermiddagen og så kunne den stå på bryllup om aften.

jeg er oprindelig fra Østerbro i Kbh. og Claus er fra Hou i Nordjylland og vi bor i Holbæk.

Det meste af min familie og stort set alle mine venner er i Kbh. så vi (* host host* mig ) har besluttet at det var nemmest at vi fandt lokaler til festen og kirken inde på Østerbro.

Så slap vi for at skulle tænke på gæster der skulle hjem tidligt eller havde brug for at overnatte. H2Bs familie ville komme til at overnatte under alle omstændigheder og det var lidt hip som hap om det var i Holbæk eller på Østerbro for dem. (han har ikke den store familie der skal med de er 5).

Lokaler.

Jeg har fundet nogen selvskabslokaler på Østerbro og har skrevet til dem i torsdags d.12/6 men har stadig ikke fået noget svar tilbage fra dem og vi kunne leje dem så jeg må nok heller se at få ringet til dem og hørt om det kan lade sig gøre ellers så tror jeg vi er lidt på den da jeg ikke rigtig kan finde noget andet inde for vores buget i nærheder. :(

Kirke.

valget er faldet på Luther Kirken på Østerbro da jeg både er døbt og konfirmeret der.

jeg har ikke aftalt noget med præsten endnu men det er skrevet på "to do listen"

Ringe.

Ringende har min kære H2B valgt på nettet og jeg er faktisk meget imponeret over hans valg jeg synes de er SÅ flotte.

http://dinguldsmedonline.dk/shop/vielsesringe-i-guld-3490p.html

vi skal ud på lørdag og se dem i virkeligheden... hmm... kan man skrive det ?? når det er i hvert fald gjort nu :biggrin:.

Så det er jeg meget spændt på.

Kjolen!!!!!

Kjolen har jeg faktisk allerede fundet og den er købt og betalt og hænger hjemme i min mors klædeskab sammen med det slør jeg skal have på :loveshower: jeg har ingen billeder af den på nu værende tidspunkt da vi ikke måtte tage nogen i forretningen. Den mangler at blive rettet til men venter til efter september med det når baby er kommet til verden og min krop er kommet sig lidt oven på den oplevelse igen.

Sko!

Jeg mangler sko!!

men på grund af fede fødder ( jeg har totalt meget vand i fødderne på grund af graviditeten ) så må det også vente....

Jeg ville ellers rigtig gerne have det på plads allerede nu.

men sådan er det.

Farver.

Jeg har valgt farverne sort og rød til brylluppet da det er vores ynglings farver.

Jeg tænker sorte duge og rød borløber røde servietter og røde blomster dekorationer....

Det var alt lige for nu men der burde gerne komme mere på jo længer vi kommer hen. :wink:

Knus og Kram

Christina

Redigeret af thereallady
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

He he ja Line jeg skulle åbenbart bare bruge et kærligt skub i den rigtige retning :floejt: mange tak.

Ja jeg ved godt at farverne ikke ligefrem skriger bryllup men da det er vores ynglings farver tænker jeg at det går nok. :biggrin:

Så var det jo godt jeg fik prikket lidt til dig.:) haha

Skønne ringe dem har jeg også haft kig på men valgte fra 123gold i stedet. De minder meget om jeres så jeg er fan :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med tråden og velkommen til.....

Hvis I skal både vies og holde barnedåb i kirken så plejer det at være i forlængelse af hinanden, altså vielse efterfulgt af barnedåb, men det var måske festen du mente?

0

Del dette indlæg

Hvis I skal både vies og holde barnedåb i kirken så plejer det at være i forlængelse af hinanden, altså vielse efterfulgt af barnedåb, men det var måske festen du mente?

til de bryllupper jeg har været til der har dåben været til sidst

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja lige præcis... Ellers er kjolen jo vist frem og alting ;-)

0

Del dette indlæg

Ja lige præcis... Ellers er kjolen jo vist frem og alting ;-)

:)

0

Del dette indlæg

Mange tak :)

Ja det var festen jeg mente :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jay, tillykke og velkommen til! Vi skal også giftes i Luther kirken. Hvad er det for et selskabslokale i har skrevet til?

Mange tak :)

Det er en dejlig kirke :)

Det er et selvskabslokale på Østerfælled tov: http://www.oesterfaelled.dk/kontakt.php

0

Del dette indlæg

jeg har ikke fået skrevet så meget her inde så jeg tænkte at det lige var tid til en lille opdatering......

Det er helt simpelt fordi der ikke er sket det store på bryllups fronten vi kom aldrig ud og se på ringe da vore bil blev ved med at gå i stå i Lyngby og min kære H2B var ved at få et føl på tværs så det blev slet ikke den glade og hyggelige oplevelse som jeg havde glædet mig så meget til så vi blev enige om at tage hjem igen og så kigge på ringe en anden dag..... øv øv.

og jeg fik ringet til dem med festlokalerne og ham der tog telefonen kunne ikke hjælpe mig da han bare var afløser og kun kunne se 3 måneder frem i kalenderen og ham som havde med det at gøre var taget på ferie i 2 uger og afløseren kunne ikke fortælle mig hvorfor at der ikke var blevet svaret på min mail som jeg havde sendt for 2 uger siden.

så det opkald fik jeg ikke rigtig noget ud af andet end at jeg skal ringe igen om 2 uger. (y) og nøgler...

når men noget positivt (som slet ikke har noget med bryllup at gøre)

Jeg har været til 3/4D scanning i går og set lille pigen og hun har nogen dejlige basun kinder ser det ud til :lol:.

0

Del dette indlæg

øv at bilen var ved at gå i stå da i skulle ud og kigge ringe samt at du ikke kan få svar omkring din mail og lokalet

og så til det positive :loveshower::loveshower::loveshower: det lyder til hun har det godt den lille prinsesse

0

Del dette indlæg

øv at bilen var ved at gå i stå da i skulle ud og kigge ringe samt at du ikke kan få svar omkring din mail og lokalet

og så til det positive :loveshower::loveshower::loveshower: det lyder til hun har det godt den lille prinsesse

Ja selv om hun var lidt svær at få nogen gode billieder af da hun lå med hele ansigtet inde mod moderkage det meste af tiden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med tråden og det forestående bryllup :)

Hvor er det dejligt at manden kunne overtales til bryllup når det blot blev slået sammen med barnedåb :)

0

Del dette indlæg

Så kom der pakke fra Kinamandens land :) jeg havde bestilt 100 poser som jeg havde tænkt mig skulle bruges som ris poser og jeg er da glad for at vi ikke skal bruge alle 100 for 22 af dem var i stykker :td: simpelthen dårligt syet man kan jo selv fatte nål og tråd men det var jo ikke meningen det var jo derfor at de blev købt så jeg slap for det. men så kan jeg glæde mig over at 78 ser helt fine ud :biggrin:.

også har jeg fået forme hjem så jeg kan lave sukker hjerter :loveshower: det glæder jeg mig til at komme i gang med jeg har set andre her inde lave dem og de ser bare så fine ud.

post-73793-0-36201000-1404508842_thumb.p

0

Del dette indlæg

Når de lokaler jeg havde i tankerne blev ikke til noget.... :(

Jeg fik fat i den samme mand som jeg snakkede med 1. gang jeg ringede og han sagde lige pludselig noget helt andet nemlig at alt var lejet ud i 2014.

Fint sagde jeg, jeg skal først bruge det i 2015.

Okay men så kunne han fortælle mig at det med 99 % sikkerhed ville være umuligt at leje de lokaler ud da det ville lukke ned. Det var noget med nogen tilladelser fra kommunen..... fedt... kunne han ikke havde sagt det til mig for 2 uger siden !!!? :angry:

Men han ville gerne have mit nr. hvis det i mod alt forventning fortsatte.... og det kunne han så sige med sikkerhed omkring slut november start december..... fedt...

Så jeg er på udkig efter nogen nye lokaler nu.....

jeg har en veninde der måske vil kunne låne nogen lokaler i Lyngby..... så det er jeg ved at undersøge nu.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når de lokaler jeg havde i tankerne blev ikke til noget.... :(

Jeg fik fat i den samme mand som jeg snakkede med 1. gang jeg ringede og han sagde lige pludselig noget helt andet nemlig at alt var lejet ud i 2014.

Fint sagde jeg, jeg skal først bruge det i 2015.

Okay men så kunne han fortælle mig at det med 99 % sikkerhed ville være umuligt at leje de lokaler ud da det ville lukke ned. Det var noget med nogen tilladelser fra kommunen..... fedt... kunne han ikke havde sagt det til mig for 2 uger siden !!!? :angry:

Men han ville gerne have mit nr. hvis det i mod alt forventning fortsatte.... og det kunne han så sige med sikkerhed omkring slut november start december..... fedt...

Så jeg er på udkig efter nogen nye lokaler nu.....

jeg har en veninde der måske vil kunne låne nogen lokaler i Lyngby..... så det er jeg ved at undersøge nu.

hvor træls, håber i finder nogle andre lokaler

0

Del dette indlæg

Åh ha.... Ja... bare rolig jeg lever stadig selv om jeg ikke har givet meget lyd fra mig her på det sidste...
Jeg har født den dejligste lille pige d.1/9 lille Anna :loveshower: som har taget lidt af min tid her på det sidste :7himmel:
Vi fandt ud af et par dage efter hun blev født at hun har trisomi 21 (også kendt som Down Syndrom ) så vi blev først udskrevet fra hospitalet 12 dage efter jeg var blevet indlagt da de gerne ville være sikre på at de havde fået sat alle de samtaler og undersøgelser i gang som vi skal til... til at starte med... der kommer flere hen af vejen.

Men som sagt så har det taget en del af min tid.

Men... :back2topic: lidt bryllups ting har der da været tid til......

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: JEG HAR FUNDET LOKALER!!!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Min veninde har ikke haft held til at få de lokaler i Lyngby men jeg har selv fundet nogen på Hans Knudsens plads. og har været henne og kigge på dem i dag og de er super fine og de er booket til den 31/1 2015 da Kirken ikke havde tid d.24/1 så datoen er blevet rykket men det gør heller ikke noget.

Jeg er bare SÅ glad for at have fundet Lokaler som var til at betale. Så er det på plads og Kirken er på plads så mangler jeg bare.... alt det andet... men det skal nok går regner jeg med.

Uhh... jeg er også ved at lave en prøve på vores bordkort de er i køleskabet lige i øjeblikket og er ikke helt færdige men det må blive en dag jeg har mere tid.

Redigeret af thereallady
0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Stort Tillykke med baby Anna. Hvor er det skønt at høre at der er kommet fornyelse til familien. :loveshower: Der er da ikke noget at sige til at det sluger din tid.

Ærgerligt at datoen måtte rykkes, meen det er jo heldigvis kun kort. :wink: Fedt at I nu har lokalerne på plads.

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Stort Tillykke med baby Anna. Hvor er det skønt at høre at der er kommet fornyelse til familien. :loveshower: Der er da ikke noget at sige til at det sluger din tid.

Ærgerligt at datoen måtte rykkes, meen det er jo heldigvis kun kort. :wink: Fedt at I nu har lokalerne på plads.

Tusind tak :) Vi er også vilde med hende her hjemme.
De 2 store går og kysser på hende hele tiden... :kiss: gad vide om det er derfor at hun er ved at få en skaldet plet et bestemt sted oppe på hoved ? :floejt:
Men det er jo bare dejligt at de også er glade for hende. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Uhh glæder mig til på lørdag

Der skal jeg til skrædder og rettet min kjole til..... jeg har så bare en mindre sko krise....

Jeg ved at jeg vil have Ballerinaer på så er jeg sikker på at kunne klare en hel dag uden at komme til at gå som om jeg har lavet i bukserne fordi jeg har fået ømme fødder. :blink:

Men jeg har bare ikke fundet skoene endnu... :td:

Jeg havde bestilt nogen fra Deichmann og de kom dagen efter ( super hurtig service der ) men der er en masse sten på de sko og nogen af dem manglede på den højre og der var nogen lim klatter på også så det var ikke så heldigt... så de ryger desværre retur.

Men jeg tænker bare at tage nogen andre med og så må hun måle efter dem og så finde dem jeg gerne vil have sener....

Ballerinaer har jo ikke den store højde forskel så det gør nok ikke så meget.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer