ChristinaMN

Whiskey / Alkohol bar

17 indlæg i dette emne

Hey smukke kvinder!!

Min søde kommende mand vil gerne have en whiskey bar til vores bryllup ( og det skal han naturligvis ha )

Han har lavet disse flotte manilla mærker, men er virkelig meget i tvivl om hvilke jeg skal vælge.... Jeg er mest til den med den hvide skrift...(Håber i kan se min vedhæftede fil)

What to choose? :blink:

Manilla.pdf

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh.... Det er det alle siger :( Inklusiv min kommende husbond... Jeg tænker bare at med "brunt" i flaskerne og flasker der skal stå på en whiskey tønde... Bliver det så ikke for meget brunt-i-brunt?

Føler mig lidt palle alene på den her front....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes også det er pænest hvor dekoration og skrift har samme farve. Den ser nu mere gylden ud, og vil helt sikkert passe flot i farve til den gyldne farve i flaskerne... og ja jeg ved godt at whisky kommer i mange nuancer af "brun".

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow - det ser da super godt ud! :)

Min H2B vil blive dybt misundelig, hvis jeg viser ham det her. Han går meget op i whisky og har pt. minimum 10 forskellige flasker stående, som han nyder en enkelt sjus af engang imellem. Desværre har vi ikke mulighed for at lave noget lignende til vores bryllup, da restauranten ikke tillader at vi har egne drikkevarer med. Og tror det vil blive lidt for dyrt, hvis vi skal have dem til at bestille de dyre dråber hjem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow - det ser da super godt ud! :)

Min H2B vil blive dybt misundelig, hvis jeg viser ham det her. Han går meget op i whisky og har pt. minimum 10 forskellige flasker stående, som han nyder en enkelt sjus af engang imellem. Desværre har vi ikke mulighed for at lave noget lignende til vores bryllup, da restauranten ikke tillader at vi har egne drikkevarer med. Og tror det vil blive lidt for dyrt, hvis vi skal have dem til at bestille de dyre dråber hjem :)

Anders er i hvert fald rigtig glad for at han får sit helt eget "Herre-hjørne" - Ærgerligt at restauranten ikke tillader det... :shooter: Men er du sikker på de heller ikke tillader det hvis nu det er special whiskey, som de normalt ikke fører i restauranten?

0

Del dette indlæg

Det ser rigtig flot ud. :cheerleader3:

Min Whisky mand bestemte hvad vi skulle have til velkomstdrink... En "whisky" der har ligget på fad med appelsinskal og kanel...og derfor ikke må kaldes en whisky. Den blev blandet med appelsin juice. Der var en masse der blev overrasket over at de drak "whisky".

Da jeg blev 50 fik alle mænd en lille 2 cl. flaske med whisky, damerne fik en "taskekrog".

0

Del dette indlæg

Det ser rigtig flot ud. :cheerleader3:

Min Whisky mand bestemte hvad vi skulle have til velkomstdrink... En "whisky" der har ligget på fad med appelsinskal og kanel...og derfor ikke må kaldes en whisky. Den blev blandet med appelsin juice. Der var en masse der blev overrasket over at de drak "whisky".

Da jeg blev 50 fik alle mænd en lille 2 cl. flaske med whisky, damerne fik en "taskekrog".

Tusind tak søde "snuske" - er faktisk også ret begejstret for resultatet :cheerleader3:

Vi har bestemt os for at have Whiskey/alkohol bar til "kaffen" m. tilhørende candy bar/buffet, hvor vores bryllupskage også skal stå på :metteholm . Derudover kommer der et udvalg af 4 forskellige cocktails (2 valgt af Anders og 2 valgt af mig).... Hans den ene drink indeholder også whiskey - så håber de kan li det de kære gæster.............

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det ser kanon godt ud :cheerleader3:

Tusind tak Marie

Ihhh skønne Zilla's i giver mig mod på at starte en planlægningstråd!! - Har tænkt om folk bare ville synes at ens idéer var "skøre" "kiksede" eller "grimme".... Så har været lidt nervøs for det der med at lægge billeder ind men hvor er i bare søde alle sammen!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer