JannieLH

Forsølve blomst fra brudebuket

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi fik forkobret to blomster fra buketten :)

Udenpå er det blevet rigtig flotte, men man skal ikke snuse til rosen. Den kunne ikke så godt tåle behandlingen, så der ligger nogle småstumper af den indeni. Det kan heldigvis kun lugtes hvis man tager et ordentlig snif. Desværre er der også blevet nogle få huller i den - igen fordi den ikke så godt kunne tåle behandlingen, så er det roser du vil have forsølvet, så skal du lige have det i mente.

Den anden blomst - en calla - er blevet helt perfekt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, ville egentlig gerne have gemt hele buketten, men dels synes jeg, det er synd, at farverne falmer, og dels har jeg en kat, som sikkert hurtigt ville forsøge at øde min tørrede buket :oops:

Overvejede at få den sat i ramme, men det ville koste mellem 2-3000 kroner og så skulle den fragtes til Århus fra Nordjylland også. Så løsningen blev, at en enkelt blomst er forsølvet :) Og da jeg kom hjem fra bryllupsrejse, havde min mor så presset et par enkelte blomster derfra også, så har et par pressede blomster, og så den forsølvede :) Kiras brystbuket er også presset :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nogen herinde der ved hvor man kan få det gjort?

Min buket skal ligges på svigerfars gravsted, men vil meget gerne have forsølvet et par blomster fra den..

Der er en adresse her, som evt.kan være til hjælp:

www.larsens-forsølvning.dk/

hilsen

ege art

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer