Faklen

Helen & Brians bryllup lørdag den 24. juli

27 indlæg i dette emne

Hej allesammen....

Det har ladet vente lidt på sig men her kommer lidt billeder og en lille fortælling omkring vores store dag!

Kl. 11.00 skulle jeg være hos frisøren, hun satte mit hår og lagde min makeup, herefter blev jeg puttet i kjolen og afsted til kirken!

Brian måtte forbi herretøjsforretningen samme formiddag da skjorten var "krympet".....

Kl. 13.00 Stod jeg i Sct. Nicolai Kirke i Bogense og var klar til at gå ind sammen med min morfar, Brian stortudede da vi kom op ad kirkegulvet, men vielsen gik rigtig godt....

Transport fra Bogense til Fredericia hvor vi lige skulle et smut til fotograf, det tog nu ikke længe og allerede kl. 15.00 ankom vi til festlokalet....

Her startede vi med at skære bryllupskagen for (som mig og svigermor selv havde lavet) og så fik vi velkomst drinks og kaffe til.

Herefter pakkede vi gaver ud, kl. 17.00 kom musikkeren og så blev der festet...

Alle hyggede sig og gæsterne synes at det var rigtig godt at det var en lidt anderledes måde at vi havde valgt end det sadvanelige.

Her er der nogel billeder:

post-1141-1092397460.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære allesammen... mange tak for de søde ord

Til CKR:

Jeg har ikke fået ændret på kjolen den var præcist som 1. gang jeg prøvede den, den har bare siddet perfect hele tiden og har ikke så meget som skulle lægges op/ned, ud/ind....

Knuz fra den lykkeligste brud i verden.........

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer