Guest Frøken Linding

Brudekjoleshopping

10 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Må bare lige dele min iver...har været ude at prøve brudekjoler for første gang...og sikke da en vidunderlig oplevelse...hvorfor har jeg ikke gjort det noget før??? ;)

Så i avisen at Lucca Bride i Sindal holdet udsalg og tænkte at jeg da lige kunne stikke hovedet indenfor og Kigge!!!

Jeg prøvede 3 kjoler og den sidste var bare skøøøn! Har desværre ikke et billede af den og kan heller ikke finde den på nettet. Nu har jeg aftalt med mor, svigermor og bedste-veninden at vi skal derop igen en lørdag i nærmeste fremtid og kigge igen...vil gerne lige høre deres vurdering af...hvad jeg tror er drømmekjolen!!! :heppe:

Ekspedienten (indehaveren) bare bare super og gav sin uforbeholdte mening om de kjoler jeg prøvede.

Hvor mange kjoler prøvede I før I fandt den rigtige? Er lidt bange for at jeg har prøvet for lidt? Har planer om at besøge en brudebiks mere inden vi atter drager til Sindal. Hvad mener I om sagen???

Knus fra en kulret Rikke.

P.S. kjoen mider en lille smule om den Camillab bar til hendes bryllup - har også små blomster syet på corsagen.

Redigeret af Frøken Linding
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Jeg var kun ude en enkelt gang inden jeg faldt for min drømmekjole.

Det var i Århus og var faktisk ikke planlagt men min veninde og jeg skulle lige ind og lure..

Jeg fandt også en sød kjole men på daværende tidspunkt var der bare Lææænge til brylluppet så jeg turde ikke købe den.

Anden gang jeg var ude var sammen med en anden veninde og jeg prøvede 4 eller 5 kjoler og heriblandt var så min drømmekjole!

Jeg tog hjem og tænkte over det og ringede så dagen efter og bookede en tid så jeg kunne komme ud og prøve og købe den!

Som så mange andre har jeg også været i tvivl om det nu også var for hurtigt, var det det rigtige valg, men da dagen endelig oprandt og kjolen kom på, følte jeg mig som en prinsesse og vidste at det var det helt rigtige!

Min elskede husbond sagde til mig da han så den at den oversteg alle hans forventninger, og så var jeg lykkelig :)

Så mit råd til dig er at tage ud og prøve den igen, og prøv også gerne andre kjoler, men det er altså rimelig almindeligt at man bliver lidt i tvivl..

Good luck

JJ

0

Del dette indlæg

Hej Rikke.

Jeg prøvede også kun 4 kjoler, og den sidste var bare DEN!!!! Jeg vidste det lige da jeg havde fået den på. Men jeg kom også i tvivl om jeg skulle have prøvet flere, men jeg tror også at det kan gøre tvivlen større hvis man har prøvet et hav af kjoler. Jeg tror også det kan være svært at skille dem ud fra hinanden, når man bagefter går og tænker over de mange kjoler man har prøvet.

Men du må bare ind og prøve KJOLEN igen!! :)

God fornøjelse :heppe:

Tanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke

Den første kjole jeg prøvede var min drømmekjole, men som dig var jeg lidt bange for, at have prøvet for lidt. Derfor prøvede jeg ca. 7 andre kjoler, men ingen kunne måle sig.

Jeg tror på at, man bare ved når det er "den" og du kan jo glæde dig over, at du allerede har fundet din. Der er mange der leder længe i desperation efter den perfekte kjole, så du er åbenbart en af de heldige, glæd dig over det.

Maria

0

Del dette indlæg

Halløj igen.

Nu har jeg rodet rundt på nettet og fundet nogle fotos af kjolen. Nederdelen er jeg ikke så pjattet med...den ser ud som om det er den der kommer med mig og ikke omvendt. :) Men indehaveren af butikken fortalte at man kunne få en anden model...mere dæmpet i slank A-facon med chiffon lag yderst??? Glæder mig til at se den nederdel næste gang jeg skal derop.

Forsøger lige at vedhæfte billeder og ser hellere end gerne at I kommenterer :baa:

Knus Rikke

post-2888-1092632260.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa Rikke

Her sidder jeg så og prøver at finde inspiration til vores eget bryllup, og hvem dukker så op her på siderne??

Den er godt nok flot din kjole, du har ret i det med underdelen. Uha jeg glæder mig til at se dig (og mig) når datoerne endelig oprinder.

Knus fra Susan.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer