Charlottevang

Charlottes "Save the date"

22 indlæg i dette emne

Her er vores "Save the date" kort, som blev sendt ud ca. 1 år før brylluppet den 16. maj 2015.

Der er brugt følgende materialer:

Sort karton

Elfenben karton

Bordeaux karton

Kniv

Skæreunderlag

Dobbeltklæbende tape

Blonde ribbon

Sort satinbånd

Falseben

Brand

Rhinestone Buckle

Fremgangsmåde:

1) Vi har fået taget et billede, som jeg så har redigeret i Photoshop. Derefter har jeg åbnet et Word - dokument og sat billedet ind sammen med en kalender for Maj 2015. Samt gæsternes navn.

post-68400-0-66545000-1405757413_thumb.j

2) Derefter lavede jeg 40 stk. Save the date kort, skar det sorte karton til i en passende størrelse. Klippede det sorte satinbånd og Blonde ribbon i små stykker der passede til kortet.

Lagde det hele ud på bordet, så det var nemt at samle dem.

post-68400-0-74643000-1405758733_thumb.j

post-68400-0-56703600-1405758834_thumb.j

3) Først limede jeg det sorte satin bånd med Rhinestone Buckle på det elfenbensfarvede kort, derefter limede det Elfenbensfarvede kort på det Bordeauxfarvede Save the date kort. Lukningen var en Blonde ribbon, sort satinbånd og en sølv Rhinestone Buckle, som er hæftet med en Brand på bagsiden.

post-68400-0-33088300-1405758477_thumb.j

post-68400-0-42896600-1405758868_thumb.j

Kuverten er en sort kuvert fra Tiger, hvor jeg har påklistret et elfenbensfarvet karton med adresser på gæsterne, samt et sort satinbånd og en Rhinestone Buckle.

OG ET STK.s FÆRDIG INVITATION...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja der var lidt begynder vanskeligheder med at få billederne indsat så I også kunne se hvad der var på billederne, men de er så kommet på efterfølgende.

Måske har jeg mere styr på det næste gang jeg opdoader noget fra vores kommende bryllup.

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Camilla

Tusind tak.

Alle sammen er sendt, og der var ikke en eneste der gik op i limningen eller gik fra hinanden, så en kastetur med Post Danmark kan de sagtens holde til... :)

Hvor dejligt at de kom hele frem....det er ellers utroligt hvad de kan få ødelagt....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer