poochie

Menukort - feedback ønskes

9 indlæg i dette emne

Så har jeg fået lavet et udkast til menukortet til brylluppet.. Vi ønsker at holde det simpelt, så det kun er menuen der står på, og ikke alt mulig andet..

Men mangler idéer til hvordan det kan laves.. Vi synes det er for kedeligt at det bare står på en holder, så vi ville gerne have at hver gæst får et menukort..

Men skal jeg bare printe det på et stykke pap i en passende farve og så ligge det på tallerknen, eller skal jeg laves noget så den folder.. Mangler virkelig noget inspiration...? :-)

post-70436-0-70759200-1406060969_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg fået lavet et udkast til menukortet til brylluppet.. Vi ønsker at holde det simpelt, så det kun er menuen der står på, og ikke alt mulig andet..

Men mangler idéer til hvordan det kan laves.. Vi synes det er for kedeligt at det bare står på en holder, så vi ville gerne have at hver gæst får et menukort..

Men skal jeg bare printe det på et stykke pap i en passende farve og så ligge det på tallerknen, eller skal jeg laves noget så den folder.. Mangler virkelig noget inspiration...? :-)

Jeg ville nok også ændre sweet chili til sød chili - hvis det er chili sauce der menes ville jeg nok skrive sød chili sauce

0

Del dette indlæg

Her på siden er en rigtig god guide i hvordan man laver et sæt med program, menu osv. til at have liggende ved kuverterne

http://www.bryllupsklar.dk/diy/bordkort-bryllup.html

Jeg har tænkt mig at gøre det samme :-) ellers bliver bordet proppet med menu, bordnummer, bordkort osv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer