Camilla_krøier

DIY FLOWERBOMBS

61 indlæg i dette emne

Hvad gør jeg forkert.

Når jeg har fyldt formene, går der mindst fire timer, før jeg kan få dem ud. Alligevel ødelægges 1/3 af dem, og andre bliver ikke særlig kønne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør jeg forkert.

Når jeg har fyldt formene, går der mindst fire timer, før jeg kan få dem ud. Alligevel ødelægges 1/3 af dem, og andre bliver ikke særlig kønne

Hmm....lidt forslag som jeg lige kan komme i tanke om:

Er din papirspulp godt nok blandet/blendet?

Får du presset nok vand ud af formen?

Virken form bruger du? mine er silikoneforme

Jeg har alle gange kunnet tage dem ud af formen med det samme, men de skal presses godt i formen så så meget vand som muligt presses ud

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blender med en stavblender, og det er helt smuldret.

Har silikone forme.

Tænker, at jeg skal presse mere ud, når jeg kommer det i formene. Presser alt jeg kan ud inden, og det virker tørt.

Når jeg så fylder i formene, så kommer der vand på overfladen..... Skal jeg måske presse vand ud af formen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blender med en stavblender, og det er helt smuldret.

Har silikone forme.

Tænker, at jeg skal presse mere ud, når jeg kommer det i formene. Presser alt jeg kan ud inden, og det virker tørt.

Når jeg så fylder i formene, så kommer der vand på overfladen..... Skal jeg måske presse vand ud af formen?

Ja du forpresser i et viskestykke (i en sigte) først og når du så tager en passende klump ned i silikoneformen presser du igen (over vask eller skål) så du får presset det meste vand ud og så er de klar til at tørre, eller du kan presse dem ud af formen med det samme

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer