Camilla_krøier

DIY FLOWERBOMBS

61 posts in this topic

Det er en kanon idé!!! Blomsterfrøene er det nogle du bare køber i en stor pose i supermarkedet eller skal man til et havecenter for at få dem i de mængder??

Papiret minder om det man kan pakke blomster eller spiritus flasker ind i, i forretningerne (Føtex, Kvickly etc.).

Jeg har faktisk købt dem på ebay hos en engelsk sælger der sælger engros blomsterfrø fra deres egen produktion (og som havde rigtig gode anmeldelser) for ja det er lidt større mængde end dem der er i supermarkedet og udvalget i butikkerne er heller ikke enormt her sidst på sæsonen

Du skulle ikke tilfældigvis have navn eller link til sælger Camilla? :-)

http://www.ebay.com/sch/premier_seeds_direct/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=

0

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt 3 x 1000 lavendelfrø liggende da jeg ombestemte mig for blomstervalg som kan købes for 20 plus porto for alle 3 brev

SÅ fin idé :)

Jeg kunne godt være interesseret i de lavendelfrø ... Skal lige vende ideen med min kæreste :)

0

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt 3 x 1000 lavendelfrø liggende da jeg ombestemte mig for blomstervalg som kan købes for 20 plus porto for alle 3 brev

SÅ fin idé :)

Jeg kunne godt være interesseret i de lavendelfrø ... Skal lige vende ideen med min kæreste :)

Det gør du bare :-)

0

Åh det er SÅ skøn en idé!! - og var helt solgt... indtil jeg kom tanke om alle vores engelske gæster.... som jo næppe får lov at tage fremmede "blomster-frø" med til England - Kan man monstro forsegle dem på en måde så de ikke snupper dem i tolden?

0

Åh det er SÅ skøn en idé!! - og var helt solgt... indtil jeg kom tanke om alle vores engelske gæster.... som jo næppe får lov at tage fremmede "blomster-frø" med til England - Kan man monstro forsegle dem på en måde så de ikke snupper dem i tolden?

Tror du de bliver det? Altså nu har jeg jo købt blomsterfrøene i England uden problemer...

0

Tror du de bliver det? Altså nu har jeg jo købt blomsterfrøene i England uden problemer...

Jeg ved bare at der er nogle regler mht. sådan noget som ting der kan spire... og det må man jo sige blomsterfrø kan og vil jo ikke risikere at mine søde gæster skal stå skoleret foran et par engelske/canadiske toldere

0

Annonce ♥

Jeg ved bare at der er nogle regler mht. sådan noget som ting der kan spire... og det må man jo sige blomsterfrø kan og vil jo ikke risikere at mine søde gæster skal stå skoleret foran et par engelske/canadiske toldere

Ja Canada kan nok godt være et problem

0

Annonce ♥

Annonce ♥

De her bliver vist et af de næste projekter :)

Har du de små hjerteforme til salg eller evt. et link til sælgeren (hvis de er fra ebay eller etsy)? :)

De kan fåes i Rema1000 - hvis de har nogle tilbage fra julen......

0

Har du de små hjerteforme til salg eller evt. et link til sælgeren (hvis de er fra ebay eller etsy)? :)

De er fra eBay....jeg kan lige finde et link til dig

Jeg fandt dem lynhurtigt på eBay til 1,31 pund pr. stk så det var jo en skøn pris :D Ved selvfølgelig ikke om det er heeelt den samme, men den ligner godt nok og størrelsen på hjerterne er helt perfekt. Dem må jeg vist købe et par stykker af :)

0

De er fra eBay....jeg kan lige finde et link til dig

Jeg fandt dem lynhurtigt på eBay til 1,31 pund pr. stk så det var jo en skøn pris :D Ved selvfølgelig ikke om det er heeelt den samme, men den ligner godt nok og størrelsen på hjerterne er helt perfekt. Dem må jeg vist købe et par stykker af :)

Der er rigtig mange der sælger dem på ebay og de koster vitterligt lidt...

0

Annonce ♥

Hvor lang tid i forvejen kan man mon lave flower bombs? Jeg tænker mest på om de kan begynde at spire og man derfor helst skal vente til et par uger før brylluppet eller om man godt kan lave dem et par måneder før...?!

0

Camilla... :loveshower: gang på gang bliver jeg vildt positivt overrasket over din kreative evne og misunder dig den. :cheerleader3:

Ideen er jo mega sød og fantastisk. Dog tvivler jeg på at jeg har tålmodigheden til at lave dem. Og så skal jeg jo også lige have Hubby med på ideen... Og det er straks sværere :wink: ...

0