Camilla_krøier

Hvor kan man købe?

8 indlæg i dette emne

Når det kommer til vand er jeg total snob og synes at noget smager bedre end andet (ja man må tænke hvad man vil) der for skal vi have San Pellegrino mineralvand til receptionen, men umiddelbart er det noget svære at skaffe uden brus-versionen Acqua Panna... Jeg kan se at Metro til tider har den i 0,5 liter, men har de den også i stor flaske? Eller nogen der har set den andre steder?

post-72085-0-95317200-1408797639_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I vin-forretninger.. Jeg har lige set dem i vores vin-forretning, i hvert fald den til venstre. Jeg var oppe og købe ind til velkomst-drik Og det er nu ikk snobbet.. Det ER lækkert med sådan noget vand

Umiddelbart kunne jeg nemlig ikke se dem i Irma i dag og det undrede mig lidt, de har kun med brus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Magasin kunne også have dem.... Kan selvfølgelig også lige hører med vores lokale ica om de kan bestille hjem til mig når de alligevel skal bestille S-Pellegrino.... Må gå ud fra at deres distributør har begge dele

0

Del dette indlæg

Magasin kunne også have dem.... Kan selvfølgelig også lige hører med vores lokale ica om de kan bestille hjem til mig når de alligevel skal bestille S-Pellegrino.... Må gå ud fra at deres distributør har begge dele

ja det er også en mulighed, krydser fingre for de har dem

0

Del dette indlæg

Når det kommer til vand er jeg total snob og synes at noget smager bedre end andet (ja man må tænke hvad man vil) der for skal vi have San Pellegrino mineralvand til receptionen, men umiddelbart er det noget svære at skaffe uden brus-versionen Acqua Panna... Jeg kan se at Metro til tider har den i 0,5 liter, men har de den også i stor flaske? Eller nogen der har set den andre steder?

Den ér også god- MUMS Og i min verden er der også STOR forskel på vand

Jeg har i flere SuperBrugsen set dem.

Og her i Jylland i Salling men det hjælper jo ikke så meget:(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer