Guest Chalala85

Har fået extensions i - er i tvivl om vipper

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal helt sikkert også have lavet lash lift! Har set resultatet på min veninde, og det er bare blevet SÅ flot! Jeg har selv rigtig lange, men tunge vipper, og en vippetang (inkl. opvarmning af denne) er ikke altid nok.. Så inden længe skal jeg have afprøvet lash lift, så jeg kan se, om det er noget for mig til min store dag :-)

0

Del dette indlæg

Jeg skal helt sikkert også have lavet lash lift! Har set resultatet på min veninde, og det er bare blevet SÅ flot! Jeg har selv rigtig lange, men tunge vipper, og en vippetang (inkl. opvarmning af denne) er ikke altid nok.. Så inden længe skal jeg have afprøvet lash lift, så jeg kan se, om det er noget for mig til min store dag :-)

Jeg fik lavet mit i mandags og med en farvning af vipperne i går ser det ud som om jeg har en virkelig god mascara på....
0

Del dette indlæg

Flot hår! Jeg undrer mig over at I siger at Lash lift ikke skader 'ligesom extensions' - Lash lift udbydes ikke af mange kosmetologer netop fordi det ikke er godt for vipperne (jeg har researchet en del og også forhørt mig hos flere kosmetologer da jeg ellers synes det ville være så fint).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer