Tirza Valdivia

Anbefaling af make-up i KBH - Gives

6 indlæg i dette emne

Kære Alle,

Så har jeg omsider fået lidt overskud til at skrive nogle af de anbefalinger, som jeg selv synes jeg manglede da jeg stod og planlagde mit bryllup. - Som var d. 23. august i år. :-)

Vi havde et forholdsvis stramt budget, - eller det vil sige at jeg pure nægtede at lade alle "gribbene" lukrere på at jeg skulle giftes. Opdagede meget hurtigt at når ordet Bryllup blev nævnt, så kostede tingene pludselig mere end det dobbelte!

Starter med min make-up:

Ved en søgning herinde fandt jeg frem til én der skrev varmt om Jeanine fra "I Gode Hænder". Det var dog ikke en rigtig anbefaling, da hun ikke selv havde fået lagt make-up hos hende.
Jeg tog chancen og kontaktede hende. - Til mit store held!! :-)
Efter første møde, hvor der også blev lagt en prøve make-up, havde jeg besluttet mig! Hun var (er!) super sød, dygtig og professionel!

Jeg lider af en masse forskellige allergier og har derfor ofte allergiske reaktioner, hvilket gør min hud super følsom. Mine allergiske reaktioner viser sig ved røde knopper og plamager i ansigtet, hvilket jo ikke er særlig smukt. Produkterne hun bruger gav ingen mærkelige reaktioner, og var i det hele taget rigtig lækre! (Er faktisk begyndt at bruge det mærke hun fører)

Jeanine fik begge gange dækket det hele super flot og uden at det lignede en maske, hvilket ellers er mit problem.

Om pris og det praktiske:

Hun tog 400 kr. som inkluderede både prøve og make-up på dagen.

Hun kom ud til mig, hvilket var inkl. i de 400 (der skal det lige siges at jeg bor super centralt i KBH, så det kan variere).

Hendes make-up holdt helt til kl. 7 næste morgen og der var den både blevet udsat for både sved, tårer OG en ung fætter der valgte at slikke på min kind!

Jeg kan virkelig ikke anbefale hende nok! :-) :-) Jeg vil meget gerne sende uretoucherede billeder, hvis der er nogen der ønsker at se hendes resultat. - Send en PB.

Hun er at finde her: http://www.igh.dk

3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer