milia

Slør og sko..!

14 posts in this topic

Hej piger,

Jeg fandt i dag drømme kjolen på lagersalg hos Lilly, nu mangler jeg bare slør og sko... Det virker nemt men nej... Jeg skal have et ivory slør med sten på, det koster 1200kr i Lilly næsten det samme som kjolen.. Der bliver jeg nærig, kender i et sted man kan finde billige men smukke slør? Og sko, vil gerne have nogle virkelig fancy sko, gerne i lilla eller med en masse bling på, men har ledt på mange sider uden held, så hjæææælp mig piger 😊

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej piger,

Jeg fandt i dag drømme kjolen på lagersalg hos Lilly, nu mangler jeg bare slør og sko... Det virker nemt men nej... Jeg skal have et ivory slør med sten på, det koster 1200kr i Lilly næsten det samme som kjolen.. Der bliver jeg nærig, kender i et sted man kan finde billige men smukke slør? Og sko, vil gerne have nogle virkelig fancy sko, gerne i lilla eller med en masse bling på, men har ledt på mange sider uden held, så hjæææælp mig piger

Hej - jeg fandt et smukt slør i champagnefarvet (fås også i ivory) på LITB til ialt kr. 50 og du kan sagtens få nogen som er større m.v. derinde, men det er i hvert fald billigt. Jeg ville ikke gemme mit slør til noget, det blev revet i stykket og hængt i bilantennerne.

Her et foto af mit slør

post-70715-0-24095000-1411378757_thumb.j
post-70715-0-80475800-1410777062_thumb.j
Edited by SRHansen
0

Ikke lilla, men masser af bling.

Ved så ikke om sælger vil sende til Danmark, men mange vil gerne hvis man spørger dem.

http://www.ebay.co.uk/itm/High-Heels-/141410586039?pt=UK_Women_s_Shoes&hash=item20ecba4db7[/url

Edited by snuske
0

terrierplaynet sælger dansesko, de er super behagelige, men tager ca. 2 måneder at få lavet. Du vælger selv den sko du vil have, derefter hælhøjde, str. og evt. sål :) Jeg har faktisk købt et par lilla derfra for 2 år siden, de er virkelig dejlige og smukke :)

Edit: Du skal selvfølgelig lige være opmærksom på, at de bliver sendt fra Hongkong, så du kan risikere en ekstraregning, men skoene i sig selv lå på ca. 250 kr. dengang jeg købte.

Edited by Pernille pjuske
0

Annonce ♥

Hej Milia...

Jeg har fundet nogle rigtig fine sko. De har alt muligt forskelligt og de kan søge på alverdens farver osv. Jeg er selv helt tosset med glitter og glimmer, og har fundet nogle fede stilletter derinde. Og de kan nemlig fåes både i mørkeblå og lilla/pink - og til under 500 kroner. Tag lige et kig på dem ;)

Jeg fandt dem her:

http://www.katoni.dk/sko/festsko/dame/

:)

0

Hej Milia...

Jeg har fundet nogle rigtig fine sko. De har alt muligt forskelligt og de kan søge på alverdens farver osv. Jeg er selv helt tosset med glitter og glimmer, og har fundet nogle fede stilletter derinde. Og de kan nemlig fåes både i mørkeblå og lilla/pink - og til under 500 kroner. Tag lige et kig på dem ;)

Jeg fandt dem her:

http://www.katoni.dk/sko/festsko/dame/

:)

Modellerne hedder Siri, Ninja og Malina ;) Det er dem jeg har forelsket mig i ;)

0