ChristinaMN

En anderledes morgengave?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke, hvilket sæt du har kig på, men der er da nogle ret lækre sæt derinde, så det er da bestemt ikke en kedelig gave :)

Han skal naturligvis have et af de lækre sæt i god kvalitet - tænker et prisleje omkring 1500 kr..

Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer jo an på hvad din H2B lægger vægt på. Jeg har hørt alt fra en runde golf, til en skjorte med manchet knapper, etc.

Jeg har selv tænkt på at købe en fodboldtur til ham den søde, hvor jeg selvfølgelig selv skal med :wink: Det er dog en halv peberet affære, og jeg skal starte med at spare op nu, hvis der skal være råd til den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ChristinaNM, det er en god gave, hvis han får det brugt :)

- og meget klassisk, ikke kedeligt.

Ideen med morgenskaber er vel også, at det skal være noget, der består? Og det gør sådan et sæt vel?

Jeg greb han tilfældigvis i at kigge på en ny barbermaskine i Kvickly og spurgte om han skulle ha en ny... Han svarede nej, men sådan noget er altid spændende at kigge på... (her vælger jeg så at gribe min åbenlyse chance for at bruge kvindelist) - og spørger om han ik burde få sig sådan en gammeldags én istedet med kost og skraber hvortil han svarer at det gad han bare VILDT godt at prøve og at det var noget han faktisk havde tænkt på mange gange at ville prøve....

:loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:- Hurra for kvindelist

Ham jeg talte med hos Proshave sagde at en god barberkost holder i ca. 25 år... Så jo den holder ved :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det ville være en sød idé! Specielt fordi det lyder som om, at det er noget som din H2B vil sætte pris på.

Men det er dig, som kender ham bedst, og derfor bedst må vide, om det er en god gave til ham :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en fed gave! Min kæreste ville elske at få sådan et sæt. Han elsker også at gå til barber og gør det helst en gang om måneden.

Hvad med at give ham et gavekort til en god gammeldags barber oveni? Der hvor min kæreste kommer i Århus koster det omkring 80 kr. og så kan du få en god fadøl bagefter.

Han siger, at når først barberen har klippet skægget i den rigtige form, så er det nemmere at rette det til selv. Men jeg ved selvfølgelig ikke, om din kæreste skal være helt glat ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en dejliggave som jeg ved jeg var blevet glad for! Det er en gave der signalere omsorg for ham, maskulinitet, noget der kun er til ham, noget der holder hvis det er kvalivarer ---- der var en gang for ca 1 million år siden en artikel i Euroman hvor de gik gennem forskellige typer barber koste og det der er forskellen på de dyre til de billige er at der bruges bæverhår på de gode .... og disse hår kan så komme fra forskellige steder på bæveren :) - Her mener jeg bæver som i dyret (hi hi hi )

Fantastisk gave synes jeg!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en dejliggave som jeg ved jeg var blevet glad for! Det er en gave der signalere omsorg for ham, maskulinitet, noget der kun er til ham, noget der holder hvis det er kvalivarer ---- der var en gang for ca 1 million år siden en artikel i Euroman hvor de gik gennem forskellige typer barber koste og det der er forskellen på de dyre til de billige er at der bruges bæverhår på de gode .... og disse hår kan så komme fra forskellige steder på bæveren :) - Her mener jeg bæver som i dyret (hi hi hi )

Fantastisk gave synes jeg!

Hej Jacob

MEGA fedt med et indspark fra en fyr! Jeg er nu helt 100 på at det er det han skal have! - Du gav mig lige det sidste skub i retning af at det er en MEGA fed gave!

Tusind tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer