Guest AJ82

Rådhusbryllup - hvid eller ikke hvid kjole......

3 indlæg i dette emne

Hej piger. Jeg står og skal giftes d 10.02.15 ❤ med min udkårne gennem 9 år, og vi har valgt at blive viet på rådhuset og kun den nærmeste familie kommer. Derefter laver min svigermor en lækker champagnebrunch til os alle sammen, og efter nogle timer stikker vi af til lækker forkælelse med spaophold på Vejlefjord hotel. Vi overvejer en kirkelig velsignelse til sommer, hvor vi også holder bryllupsfesten med grill og fadøl i haven og her kommer hele familien og vores venner.

Jeg har hele tiden været sikker på at det ikke skulle være en traditionel brudekjole fordi jeg føler mig helt forkert i sådan en 'marengs' selvom jeg synes der er vanvittigt mange smukke kjoler, og jeg har kigget efter en "Margot" designkjole i stedet for. Men men men..... Nu hvor datoen er sat, gæsterne inviteret og alt er planlagt så skete der et eller andet i mit hovede.... Jeg er SÅ meget i tvivl om jeg skal have en alm kort retro brudekjole (det skal være champagne eller ivory) på eller om jeg skal vælge en designkjole som jeg kan bruge igen, og bla have på til bryllupsfesten til sommer. Min veninde valgte en alm kjole som hun har brugt flere gange efter og det var hun virkelig glad for. Sagen er at jeg er splittet mellem at være praktiker og romantiker.....! Min kæreste er praktiker. En ting er dog helt sikkert, det bliver ikke det store pomp og pragt, men hvad det så skal være ved jeg ikke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville vælge at være romantiker selvom det "blot" er et rådhusbryllup og gå efter en kjole, som først og fremmest gør dig glad på selve bryllupsdagen. Om den så kan genanvendes det ville være min 2. prioritering, hvis du altså har økonomi til at skulle købe en ny kjole til sommer.

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer