Ulogisk

Undertøj

11 indlæg i dette emne

hvad tænker i om undertøjet under kjolen? Jeg vil gerne have et flot Hvidt corsage uden stropper. Vil have svært ved at holde en alm. Bh oppe tror jeg uden stropper og kan godt lide corsager. Problemet er bare at jeg ikke kan finde nogle i undertøjsbutikkerne, og hvis jeg er så heldig at finde et koster det 700kr og op.

Det synes jeg er lidt dyrt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har købt et rigtigt fint corsage (uden stropper) hos House of Brides i Taastrup. Det sidder helt fantastisk og jeg føler mig ret lækker i det.. Har det ikke hjemme og kan simpelthen ikke huske hvad modellen hed.. Men, prøv evt. at ring til Hanne hos House of brides.. Nu kan jeg ikke lige se om du er bosat på Sjælland..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil anbefale dig **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** de er super flotte corsager og er temmelig billig. bare se dette: **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**/corsage-toppe-103/elegant-hvidt-corsage-p9301

0

Del dette indlæg

Husk at det ikke er sikkert at det er nødvendigt at have det på under kjolen :) Det kan godt være det er indbygget i kjolen, og så vidt jeg har hørt, skal man ikke have for meget på, specielt ikke hvis vi snakker sommermånederne, for så bliver det meget varmt! :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer